  • 1. Data: 2010-07-19 21:37:08
    Temat: czacha do KAWASAKI ZX6R
    Od: picek123 <garfi1@_NOSPAM_poczta.onet.pl>

    Witam!

    Od prawie roku czasu trudzę sie aby dostać czachę do Kawasaki ZX6R 1996r.

    Jestem już na tyle zdesperowany, że piszę gdzie mogę i liczę na to, że
    może gdzieś ten plastik się znajdzie.
    Powstrzymuję się od kupna laminatowej podróby gdyż słyszałem większość
    opini iż znacznie odbiega od oryginału.

    Proszę o pomoc- jeśli ktokolwiek posiada informcje gdzie mógłbym jeszcze
    dostać czachę to proszę o informację!!!

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-07-20 18:34:10
    Temat: Re: czacha do KAWASAKI ZX6R
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-07-19 23:37, picek123 pisze:
> [...]
    > opini iż znacznie odbiega od oryginału.
    >
    > Proszę o pomoc- jeśli ktokolwiek posiada informcje gdzie mógłbym jeszcze

    ebay.de i ebay.com Ci odcieli ?

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 3. Data: 2010-07-20 19:37:02
    Od: picek123 <garfi1@_NOSPAM_poczta.onet.pl>

    Nie ma śladu tej czachy na jakim kolwiek ebay'u