  • 1. Data: 2012-05-17 14:31:12
    Temat: czy mogę pozbyć się natrętnych smsów?
    Od: "robert" <r...@w...pl>

    dostaje często smsy zaczynajace sie od 7... (czterocyfrowe), jestem w
    orange, czy mam wpływ na ich dostarczanie?

  • 2. Data: 2012-05-17 15:05:57
    Temat: Re: czy mogę pozbyć się natrętnych smsów?
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    robert nabazgrał(a):

    > dostaje często smsy zaczynajace sie od 7... (czterocyfrowe), jestem w
    > orange, czy mam wpływ na ich dostarczanie?

    Zmienić sieć :)

  • 3. Data: 2012-05-17 16:51:42
    Od: Tomaszek <t...@f...onet.pl>

    W dniu 2012-05-17 15:05, Chris pisze:
    > Zmienić sieć :)

    Napisał co wiedział;) A jaka sieć nie wysyła wcale tego syfu?

  • 4. Data: 2012-05-17 18:22:17
    Od: W <w...@w...pl>

    Tomaszek wystukał, co następuje:

    > Napisał co wiedział;) A jaka sieć nie wysyła wcale tego syfu?

    Chociażby play, jak się zaznaczy że się nie chce.

    Do wątkotówrcy - możesz spróbować napisać do zBOKu Orange i im wyłuszczyć,
    że sobie nie życzysz, ale wątpie, że pomoże...

  • 5. Data: 2012-05-17 19:15:59
    Od: Kamikazee <n...@n...pl.invalid>

    W dniu 2012-05-17 14:31, robert pisze:
    > dostaje często smsy zaczynajace sie od 7... (czterocyfrowe), jestem w
    > orange, czy mam wpływ na ich dostarczanie?

    Tak, napisać do BOK jak nie zadziała opierdolić równo dzwoniąc do BOK.

  • 6. Data: 2012-05-17 19:29:35
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Thu, 17 May 2012 19:15:59 +0200, Kamikazee napisał(a):

    > Tak, napisać do BOK jak nie zadziała opierdolić równo dzwoniąc do BOK.

    oraz walnąć baranka w mur. Skuteczność taka sama.
    Na piśmie do salonu albo poleconym do firmy.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Za jednym smartphonem z Androidem nie stloi zaden zysk dla google" - Paweł

  • 7. Data: 2012-05-17 19:47:41
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia 17 May 2012 19:31:56 +0100, januszek napisał(a):

    > Orange jest na to odporne.

    Ale mając ślad na papierze można poźnie już pisać skargę do UOKiK i UKE

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Wyslac ci pocztowke z Hawajow leszczu ?" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

  • 8. Data: 2012-05-17 20:31:56
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Waldek Godel napisa?(a):

    > oraz walnąć baranka w mur. Skuteczność taka sama.
    > Na piśmie do salonu albo poleconym do firmy.

    Orange jest na to odporne.

    j.

    --
    Uprzejmie Państwu deklaruję, że w czasie Euro2012
    będę bojkotował polityków i politykę!

  • 9. Data: 2012-05-18 01:21:00
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 17 May 2012 18:47:41 +0100, Waldek Godel napisał(a):

    > Ale mając ślad na papierze można poźnie już pisać skargę do UOKiK i UKE
    Orange na to tez jest odporne.

    --
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 10. Data: 2012-05-18 02:07:03
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "AdamPłaszczyca" <t...@o...spamnie.org.pl> wrote in message

    > Orange na to tez jest odporne.

    I jak tu nie lubić AT&T - nie muszę nigdzie poleconych wysyłać
    ani do BOK udawać się osobiście - po prostu nie dostaję reklam.

    Czy w Polsce wysyłają takie reklamy również w abonamentach
    czy tylko tym co na karty?