  • 1. Data: 2012-05-17 17:11:11
    Temat: przekierowanie w TMobile
    Od: "JerzyR" <j...@d...pl>

    zrobiłem przekierowanie w telefonie - wszystkich połączeń na nowy numer u
    innego operatora.
    Niestety okazało się, że kasują mnie 39 gr/min a nie zabierają z dostępnych
    minut z abonamentu.
    Czy to jest poprawne? Co zrobićaby brało minuty z abo.?

  • 2. Data: 2012-05-17 17:42:10
    Temat: Re: przekierowanie w TMobile
    Od: SDD <s...@t...pl>

    JerzyR pisze:

    > Niestety okazało się, że kasują mnie 39 gr/min a nie zabierają z
    > dostępnych minut z abonamentu.

    A jak masz w cenniku Twojej taryfy?
    Czasem jest specjalne zastrrzezenie.

    > Czy to jest poprawne?

    Jesli zgodne z cennikiem, to poprawne.

    > Co zrobićaby brało minuty z abo.?

    Zmienić taryfę albo operatora.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2012-05-17 18:56:53
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 17.05.2012 17:11, JerzyR pisze:

    > Niestety okazało się, że kasują mnie 39 gr/min
    trzydzieści dziewięć groszy? Jaką Ty masz taryfę? z 2009 roku została?

    ToMasz

  • 4. Data: 2012-05-17 21:51:42
    Od: "JerzyR" <j...@d...pl>

    > Niestety okazało się, że kasują mnie 39 gr/min
    trzydzieści dziewięć groszy? Jaką Ty masz taryfę? z 2009 roku została?

    nie pamiętam nazwy taryfy, ale zostało mi 3 mies. do końca umowy (2lata) -
    więc taryfa jest z września 2010

  • 5. Data: 2012-05-17 23:01:03
    Od: lukket <l...@g...pl>

    W dniu 2012-05-17 17:11, JerzyR pisze:
> [...]
    > dostępnych minut z abonamentu.
    > Czy to jest poprawne? Co zrobićaby brało minuty z abo.?

    Niestety jest to zgodne z cennikiem abonamentowym. Koszty przekierowań
    nigdy nie są rozliczane z minut zawartych w abonamencie, są płatne
    dodatkowo.

    pozdr
    Ł.

  • 6. Data: 2012-05-17 23:18:22
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Thu, 17 May 2012 23:01:03 +0200, lukket napisał(a):

    > Niestety jest to zgodne z cennikiem abonamentowym. Koszty przekierowań
    > nigdy nie są rozliczane z minut zawartych w abonamencie, są płatne
    > dodatkowo.

    z tym "nigdy" to bym się spierał

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Thalia bije na glowe Yarisa wygodą" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

  • 7. Data: 2012-05-17 23:30:44
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 17.05.2012 23:18, Waldek Godel pisze:

    > z tym "nigdy" to bym się spierał

    nie sprawdzę teraz, ale o ile pamiętam przekierowanie w playu na
    stacjonarne było "brane" z puli darmowych.
    ToMasz

  • 8. Data: 2012-05-17 23:50:54
    Od: luket <l...@g...pl>

    W dniu 2012-05-17 23:18, Waldek Godel pisze:

    > z tym "nigdy" to bym się spierał

    Piszę o tym konkretnym przypadku w taryfach prywatnych w "T"... OIDP nie
    ma aktualnie taryf, które by to umożliwiały. Kilka poprzednich wariantów
    taryfowych (nowa Era, komfort itp.) też nie. jak się mylę niech mnie
    ktoś poprawi :)

    pozdr
    ł.

  • 9. Data: 2012-05-18 00:43:37
    Od: "Kriss" <k...@o...pl>

    > z tym "nigdy" to bym się spierał

    Dokładnie - przekierowania play via play (stacjonarek nie sprawdzałem) mam
    za friko. Tzn zjada mi te 44000 minut do play i na stacjonarne / miesiąc.