  • 1. Data: 2012-12-06 10:31:21
    Temat: czy pełna klatka na EOS 5D mark I?
    Od: j-l-f <j...@g...com>

    Mam EOS 50D, od nowości, obiektywy to Canony EF 50/2,5; 28-70/3,5-4,5; 35/2 i
    35-135/4-5,6.
    Chciałbym mieć body z pełną klatką.
    Pytanie jest takie, czy pchać się w 5D wydanie 1-sze, cena używki za 2 do 2,5 tys.
    zł.
    Jestem amatorem, pstrykam hobbistycznie i może to wystarczy, 8 bit na kolor, 12MB na
    klatkę, ważne, żeby jakość zdjęć (kolor, ostrość, kontrast, szumy) była dobra.
    Dylemat wziął się z tego, że planowany 5D MARKII jest trochę kosztowny, używka to 5
    tys. zł. A i tak potencjału tego body nie wykorzystam.

    Pozdrawiam,
    Jan

  • 2. Data: 2012-12-06 11:20:41
    Temat: Re: czy pełna klatka na EOS 5D mark I?
    Od: "quent" <x...@x...com>

    5D nie jest zły ale pewnie ciężko będzie Ci kupić niezajechany egz.
    Nowsze stałki są dla mnie sporo za drogie.

    Jakiś czas temu borykałem się z podobnym problemem.
    W końcu sprzedałem cały ten złom... no może nie złom bo dwie Lki i 50/1.4
    oraz body i teraz myślę o bezlusterkowcu apsc :-)

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info