  • 31. Data: 2010-04-18 09:26:52
    Temat: Re: czy są takie telefony z GPS?
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Piotr" <...@w...pl> writes:

    > coś chyba nie tak, mam E66 mapy mam w telefonie, ale przy nawigowaniu
    > muszę połaczyc sie z operatorem

    Na telefon Nokia E66 masz całkowicie darmową mapę Nokia Ovi Map, która
    nie wymaga łączenia telefonu z czymkolwiek w trakcie nawigacji, pod
    warunkiem, że wcześniej wgrasz sobie treść mapy do telefonu.

    MJ

  • 32. Data: 2010-04-18 16:39:40
    Od: "onet" <m...@o...pl>

    Użytkownik "looker" <l...@l...pl> napisał w wiadomości
    > Każdy, który ma GPS, a nie AGPS i maja możliwośc instalacji map w
    > telefonie.

    Każdy telefon, który ma AGPS, musi miec GPS. AGPS jest usługą a GPS
    scalakiem !

  • 33. Data: 2010-04-18 21:32:41
    Temat: Re: czy sš takie telefony z GPS?
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    On Sat, 17 Apr 2010 15:36:09 +0200, niusy.pl wrote:
    > Są na świecie jeszcze aplikacje darmowe.

    Android mozna wyposazyc w program MapDroyd www.mapdroyd.com Korzysta z
    danych OpenStreetMap www.openstreetmap.org
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 34. Data: 2010-04-19 08:54:41
    Od: Mackenzi <m...@g...com>

    On 17 Kwi, 12:03, "Piotr" <s...@w...pl> wrote:
    > Użytkownik "osiek" <o...@g...pl> napisał w
    wiadomościnews:4bc983ee$0$17622$65785112@news.neostr
    ada.pl...

    > coś chyba nie tak, mam E66 mapy mam w telefonie, ale przy nawigowaniu muszę
    > połaczyc sie z operatorem

    No jeżeli mówisz o nokia maps (mam w e63 i e52) to tam jest opcja w
    ustawieniach za pomocą której możesz wyłączyć łączenie się z netem (w
    opcjach pozycjonowania jak i w samym oprogramowaniu NM) i celu
    wspomagania szybkiej lokalizacji tylko musisz liczyć się z tym, że
    "zimny start" odbiornika będzie trochę dłuższy, dłużej może ustalać
    Twoją pozycje...

  • 35. Data: 2010-04-19 08:56:09
    Od: Mackenzi <m...@g...com>

    http://www.trekbuddy.net/

  • 36. Data: 2010-04-21 08:12:35
    Od: "jerry" <j...@w...sam.wiesz.co.o2.pl>

    Użytkownik "Przemek" napisał w wiadomości news:hqccss$r9d$1@news.onet.pl...
    > nie wiem czy jeszcze jest TomTom na symbiana,
    cały czas w sprzedaży, z możliwością aktualizacji samych map.

  • 37. Data: 2010-04-21 08:16:38
    Od: "jerry" <j...@w...sam.wiesz.co.o2.pl>

    Użytkownik "Piotr M" napisał w wiadomości news:op.vba6whep13q3bq@piotr-asus...

> [...]

    przebyłem kilometrów dziennie, albo w statystykach czasowych, prędkości.
    Nie wiem co jeszcze, są jakieś? Na Symbianka :)

    a nie masz wbudowanej "nawigacji"?
    W E50 jest aplikacja systemowa "Nawigator"
    Właściwie kompas z możliwością rejestracji przebytej odległości,
    prędkości bieżącej i maksymalnej, czasu podróży.
    Wskazuje też położenie zapisanych punktów orientacyjnych.

  • 38. Data: 2010-04-21 10:19:41
    Od: "jerry" <j...@w...sam.wiesz.co.o2.pl>

    Użytkownik "jerry" <j...@w...sam.wiesz.co.o2.pl> napisał w wiadomości
    Użytkownik "Przemek" napisał w wiadomości news:hqccss$r9d$1@news.onet.pl...
    > nie wiem czy jeszcze jest TomTom na symbiana,
    cały czas w sprzedaży, z możliwością aktualizacji samych map.

    sorry. skucha. ostatnie mapy sprzed 3 lat bez możliwości aktualizacji
    (firma zarzuciła aktualizację dla tej grupy odbiorców).

  • 39. Data: 2010-04-21 10:51:56
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    On Wed, 21 Apr 2010 12:19:41 +0200, "jerry"
    <j...@w...sam.wiesz.co.o2.pl> wrote:

> [...]
    >
    >sorry. skucha. ostatnie mapy sprzed 3 lat bez możliwości aktualizacji
    >(firma zarzuciła aktualizację dla tej grupy odbiorców).

    Przy czym już 3 lata temu było nie najlepiej poza Polską. Jechałem z
    Warszawy do Bratysławy, potem do Wiednia, Budapesztu i z powrtoem do
    Gdańska. Np. na Słowacji brak było otwartego rok wcześniej odcinka
    autostrady a i z pomniejszych dróg w jego okolicy były tylko niektóre.
    Mimo że mapa była PL-SK-CS-HU z głównymi tylko drogami w pozostałej
    częsci Europy to okazało się że Austria jest lepiej odwzorowana a sieć
    dróg we Wiedniu była lepsz niż w Bratysławie. Tewstowąłem to w 2007
    roku w długi majowy weekend na E61 z GPS na BT. Jeśłi chodzi o
    pokrycie Polski to nieźle było na zachód od Wisły. Im dalej na wschód
    tym tragiczniej.

    Zdrówko

  • 40. Data: 2010-04-22 12:13:47
    Od: "Jeremiasz" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Piotr M" napisał w wiadomości

    > Możesz GPS użyć jako prdkościomierza np i żadne dane poza tymi
    > osiąganymi z GPS i upływu czasu nie są potrzebne.
    > GPS to nie nawigacja

    gpsed.com

    Pozdr;