  • 11. Data: 2015-05-20 01:02:43
    Temat: Re: czy stara antena na 900MHz nada się na 1800MHz?
    Od: LordBluzg(R) <s...@o...com>

    "Adam" wydumał(a) w wiadomości ID news:mjfej1$3ui$1@usenet.news.interia.pl
    > Zawsze można podciągnąć strunę. Tylko wtedy może być ciężko grać, bo
    > nadmiernie podciągnięte struny mogą skurczyć albo gibnąć kontrabas ;)

    Prędzej Ci struna pęknie mim wyciągniesz ją do "e" z altówki :D

    --
    LordBluzg(R)(TM)
    Get out of the road if you want to grow old.(EUR(TM))

  • 12. Data: 2015-05-20 11:31:26
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 19 May 2015 21:36:52 +0200, ToMasz napisał(a):

    > Dzięki. JEśli masz duże doświadczenie, proszę napisz mi proszę pi razy
    > oko jaka powinna być wielkość (długość) dipola w antenie yagi na 1800MHz
    > ToMasz

    Teoretycznie to 1/2 długości fali razy współczynnik skrócenia który
    niestety jest różny dla różnych konstrukcji anteny Yagi. Dlatego
    posługuję się gotowcami albo programami do obliczania takich anten.
    --
    Jacek
    Dziesięć przykazań ma 279 słów.