  • 1. Data: 2022-10-12 01:11:05
    Temat: czy to fake?
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    czy takie małe pudełeczko już pomieści
    taką mądrość?

    Car Fatigue Warning Alarm

    https://www.aliexpress.com/item/1005004703526928.htm
    https://www.aliexpress.com/item/1005004431773843.htm
    https://www.aliexpress.com/item/1005003390705707.htm

    Piter

    poczekaj kawalerze! cyganka powróży przyszłość
    waszego czołgu.

  • 2. Data: 2022-10-12 01:28:49
    Temat: Re: czy to fake?
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    W dniu 2022-10-12 o 01:11, PiteR pisze:
    > czy takie małe pudełeczko już pomieści
> [...]

    czy coś takiego może rozpoznać zamknięcie oczu ? Oczywiście, że może bez
    problemu.

  • 3. Data: 2022-10-12 21:51:54
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:ti4u7k$3jtom$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    user sundayman pisze tak:

    > czy coś takiego może rozpoznać zamknięcie oczu ? Oczywiście, że
    > może bez problemu.

    https://create.arduino.cc/projecthub/shubhamsuresh/a
    nti-sleep-glasses-71dce3

    How to Make Anti Sleep Glasses

    https://youtu.be/k4Vk04Mcr0Q

    https://www.youtube.com/watch?v=OrZJhYt8TP4

  • 4. Data: 2022-10-12 22:43:56
    Od: Dykus <d...@s...wp.pl>

    W dniu 12.10.2022 o 01:28, sundayman pisze:

    > czy coś takiego może rozpoznać zamknięcie oczu ? Oczywiście, że może bez
    > problemu.

    Ciekawe jak z tymi okularami przeciwsłonecznymi, gdzieś tam się chwalą,
    że też daje radę... :)

    --
    Pozdrawiam,
    Dykus.

  • 5. Data: 2022-10-13 04:51:49
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:ti78ud$1hqq$1@gioia.aioe.org>
    user Dykus pisze tak:

    > Ciekawe jak z tymi okularami przeciwsłonecznymi, gdzieś tam się
    > chwalą, że też daje radę... :)

    Wymyślałem sobie guzik na kablu do trzymania w reku.
    Jak zasnę to pewnie puszczę go zawyje sygnał.

  • 6. Data: 2022-10-13 10:31:16
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 13.10.2022 o 04:51, PiteR pisze:

    > Wymyślałem sobie guzik na kablu do trzymania w reku.
    > Jak zasnę to pewnie puszczę go zawyje sygnał.

    Nie da rady. W domu jak zasypiam z pilotem od TV w ręce to trzeba sporej
    siły, żeby mi go wyrwać :D Kupiłem drugiego pilota, dla żony :D
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 7. Data: 2022-10-13 13:38:37
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:6347cd02$0$564$65785112@news.neostrada.pl>
    user LordBluzg(R)?? pisze tak:

    > Nie da rady. W domu jak zasypiam z pilotem od TV w ręce to trzeba
    > sporej siły, żeby mi go wyrwać :D Kupiłem drugiego pilota, dla
    > żony :D

    ale guzik na kciuk?

    albo mikro switch w rączce na słupku jak zasne ręka sie wysunie rączka
    odskoczy i zawyje alarm?

    chodzi tylko o krotki czas zeby dojechać do MOP a juz mdli z sennosci.

    --
    Piter

    człowiek chciał być królem planety
    więc matka natura dała mu koronę

  • 8. Data: 2022-10-13 14:09:52
    Od: Adam Górski <gorskiamalpawpkropkapl@xx>

    W dniu 12.10.2022 o 01:11, PiteR pisze:
    > czy takie małe pudełeczko już pomieści
> [...]

    Tłumaczenie jest kozackie :)

    "Oglądanie anioła: 60 stopni"

    Pozdrawiam

    Adam Górski

  • 9. Data: 2022-10-13 14:35:04
    Od: alojzy nieborak <a...@g...com>

    Adam Górski napisał(a):

    > Tłumaczenie jest kozackie :)
    >
    > "Oglądanie anioła: 60 stopni"

    Kitaj pomieszał. Tłumaczenie jest ok.
    Viewing angel : 60 degree

  • 10. Data: 2022-10-13 14:36:15
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Adam Górski napisał:

    > Tłumaczenie jest kozackie :)
    >
    > "Oglądanie anioła: 60 stopni"

    Fajne. Źródło ma w literówce (czeski błąd), jaką Chińczyk walnął w
    opisie po angielsku. Tymczasem ja mam w programie do telekonferencji
    włączoną opcję "widok głośnika". Chodzi o to, że program pokazjue
    w głównym oknie tego dyskutanta, co akurat dorwał się do głosu. Po
    angielsku jest to "speaker view".

    --
    Jarek