  • 1. Data: 2011-11-22 19:33:54
    Temat: czym sie kieruja tego typu idioci?
    Od: marcin <l...@k...cwo>

    http://www.youtube.com/watch?v=wn33a1ZkXqM

  • 2. Data: 2011-11-22 19:38:59
    Temat: Re: czym sie kieruja tego typu idioci?
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-11-22 19:33, marcin pisze:
    > http://www.youtube.com/watch?v=wn33a1ZkXqM

    Kolejny bez znajomości przepisów...

  • 3. Data: 2011-11-22 19:44:08
    Od: marcin <l...@k...cwo>

    W dniu 2011-11-22 19:38, Artur Maśląg pisze:

    > Kolejny bez znajomości przepisów...

    to ja wiem, ale pytanie po co zrobil taki manewr ?

  • 4. Data: 2011-11-22 19:45:04
    Od: to <t...@x...abc>

    begin marcin

    > http://www.youtube.com/watch?v=wn33a1ZkXqM

    A co tam niby się takiego stało? Nagrywający chyba jest nadwrażliwy (no
    chyba, że musiał hamować, ale to trudno orzec na podstawie filmiku), poza
    tym wcześniej jak głupek jechał dłuższy czas w martwym polu tego auta,
    ciekawe po co.

  • 5. Data: 2011-11-22 19:46:49
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-11-22 19:44, marcin pisze:

    > to ja wiem, ale pytanie po co zrobil taki manewr ?

    Zdaje się, że nie wiesz - ja mówiłem o autorze filmu.

  • 6. Data: 2011-11-22 19:46:51
    Od: marcin <l...@k...cwo>

    W dniu 2011-11-22 19:45, to pisze:
    > begin marcin

    > A co tam niby się takiego stało?

    w sumie nic. nastepnym razem filmujacy nie bedzie hamowal.

    glupi to ty jestes.

  • 7. Data: 2011-11-22 19:50:38
    Od: z <z...@g...pl>

    to pisze:
    poza
    > tym wcześniej jak głupek jechał dłuższy czas w martwym polu tego auta,
    > ciekawe po co.

    Jak to po co? Żeby potem się wykłócać że jest z tych co "mieli
    pierwszeństwo", jest najmądrzejszy i wszelkie przepisy ma w paluszku a
    ten czerwony to mu zajechał i jest sprawcą :-)

  • 8. Data: 2011-11-22 19:51:31
    Od: to <t...@x...abc>

    begin marcin

    > glupi to ty jestes.

    A Ty grasz w kapsle i strzelasz z kapiszonów!

  • 9. Data: 2011-11-22 19:51:41
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 22 Nov 2011 19:46:51 +0100 osobnik zwany marcin
    wystukał:

    > w sumie nic. nastepnym razem filmujacy nie bedzie hamowal.

    hamowałeś? Bo to Twój filmik skoro wiesz co robił filmujący

    > Nagrywający chyba jest nadwrażliwy (no
    >>

    > glupi to ty jestes.

    typowy brak argumentów

    mst <at> gazeta <.> pl