  • 1. Data: 2011-08-14 15:38:04
    Temat: czym zetrzeć toner
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    czy istnieje jakaś substancja którą można roztopić i zczyścić stopiony toner
    przyklejający się do czujnika temperatury fusera w drukarkach? oczywiście
    nie uszkadzająca samego czujnika...

  • 2. Data: 2011-08-14 16:19:56
    Temat: Re: czym zetrzeć toner
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    może płytkowcy wiedzą jak roztopić i zetrzeć toner przy metodzie
    termotransferowej z płytki drukowanej?

  • 3. Data: 2011-08-14 16:22:09
    Od: Grejon <g...@g...com>

    > może płytkowcy wiedzą jak roztopić i zetrzeć toner przy metodzie
    > termotransferowej z płytki drukowanej?

    A może jest niedzielne popołudnie i nikt nie śledzi pme przez 24 godziny
    na dobę?

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 4. Data: 2011-08-14 17:09:56
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2011-08-14 17:38, identifikator: 20110701 wrote:
    > czy istnieje jakaś substancja którą można roztopić i zczyścić stopiony
    > toner

    Aceton.

    > przyklejający się do czujnika temperatury fusera w drukarkach?

    Nie wiem z czego jest czujnik. Jak z tworzywa to aceton jest złym pomysłem.

  • 5. Data: 2011-08-14 17:12:49
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    W dniu 14.08.2011 18:19, identifikator: 20110701 pisze:
    > może płytkowcy wiedzą jak roztopić i zetrzeć toner przy metodzie
    > termotransferowej z płytki drukowanej?
    Acetonem albo szorstkim zmywakiem do naczyń.

    Michoo

  • 6. Data: 2011-08-14 17:18:41
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    > Nie wiem z czego jest czujnik. Jak z tworzywa to aceton jest złym
    > pomysłem.

    tak to wygląda:
    http://henku.ayz.pl/Smietnik/010720_114019.jpg

  • 7. Data: 2011-08-14 17:20:14
    Od: "VSS" <v...@o...pl>

    W wiadomości:j2901h$t40$...@n...onet.pl,
    identifikator: 20110701 <N...@g...pl> nastukał:
    > tak to wygląda:
    > http://henku.ayz.pl/Smietnik/010720_114019.jpg

    robiłes to zdjęcie kalkulatorem bolek ?

    --
    VSS

  • 8. Data: 2011-08-14 17:47:59
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl>

    Użytkownik identifikator: 20110701 napisał:
    > czy istnieje jakaś substancja którą można roztopić i zczyścić stopiony
    > toner przyklejający się do czujnika temperatury fusera w drukarkach?
    > oczywiście nie uszkadzająca samego czujnika...

    Czym rozpuścić? Acetonem, octanem butylu, rozpuszczalnikiem do farb
    nitrocelulozowych, tri, tetrą, aromatem waniliowym do ciasta (trochę
    waniliny rozpuszczone w octanie etylu...)
    Toż to najzwyklejszy polistyren z tlenkiem żelaza i odrobiną barwników.

    Pytanie tylko czy podłoże nie rozpuszcza się w tych samych
    rozpuszczalnikach - ciut agresywne dla termoplastów są.

    --
    Darek

  • 9. Data: 2011-08-14 18:04:19
    Od: Michał Lankosz <m...@t...pl>

    Użytkownik "VSS" <v...@o...pl> napisał w wiadomości
    >W wiadomości:j2901h$t40$...@n...onet.pl,
    > identifikator: 20110701 <N...@g...pl> nastukał:
    >
    > robiłes to zdjęcie kalkulatorem bolek ?

    Hm, moja Elektronika (http://tinyurl.com/3e3lj2f) nie miała aparatu...
    ;)

    Michał

  • 10. Data: 2011-08-15 09:23:05
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 14 Aug 2011 17:38:04 +0200, identifikator: 20110701 napisał(a):
    > czy istnieje jakaś substancja którą można roztopić i zczyścić stopiony toner
    > przyklejający się do czujnika temperatury fusera w drukarkach? oczywiście
    > nie uszkadzająca samego czujnika...

    Aceton mozesz sprobowac.

    HP toner zawiera m.in polistyren - wiec aceton, toluen, rozp. nitro.

    Uwaga na obudowe - tez PS.

    J.