  • 1. Data: 2011-08-14 14:03:21
    Temat: domofon czy centrala telefoniczna?
    Od: "Lukasz" <l...@b...net.pl>

    Witam,
    chciałbym zrealizować następujące funkcje domofonowe:
    - dwie jednoabonentowe stacje bramowe
    - max cztery unifony u jednego abonenta
    - przekierowanie połączeń ze stacji bramowej A do abonenta stacji B w
    przypadku nie odebrania lub ew. sztywnego przekierowania na czas
    nieobecności.
    Z tego co widzę taką funkcjonalność mógłbym uzyskać jedynie w przypadku
    zastosowania centralki telefonicznej, więc jeśli mam dopłacać do takiego
    rozwiązania to fajnie jakby już obsłużyła voip.
    Znajdę coś takiego w rozsądnej cenie? Ma to być zastosowane w domku
    dwurodzinnym, dwa osobne wejścia, czasem nie ma w domu abonenta A a chciałby
    żeby w przypadku np. wizyty kuriera ktoś otworzył mu drzwi...

    Lukasz

  • 2. Data: 2011-08-15 08:46:29
    Temat: Re: domofon czy centrala telefoniczna?
    Od: Cezar <c...@B...pl>

    On 14/08/2011 15:03, Lukasz wrote:
> [...]
    > chciałby
    > żeby w przypadku np. wizyty kuriera ktoś otworzył mu drzwi...

    Zobacz centralke mini firmy Platan. Na stronie maja tez bramofony.
    Kosztow nie znam ale ztcp <1000PLN.

    Mozesz sie tez pobawic asteriskiem. Mozna go zmusic do wspolpracy z
    bramofonem.

    c.

  • 3. Data: 2011-08-15 20:10:14
    Od: a...@p...fm

    Dobre tez sa centrale firmy Elektronix
    Posiadają przekierowanie na komórki a w modelach IP-PBX Mx nawet
    nagrywają rozmowy prowadzone przez bramofon (jako notatnik lub
    weryfikacja połączenia)
    Więcej na:
    www.elektronix.pl

    Elektronix posiada tez bramofony do Asteriska./

  • 4. Data: 2011-08-15 20:18:43
    Od: a...@p...fm

    Dobre sa tez centrale firmy Elektronix.
    Posiadają przekierowanie na komórki a w modelach IP-PBX MX nawet
    nagrywają połączenia z bramofonu (jako notatnik czy weryfikacja
    połączenia)

    Więcej na www.elektronix.pl

    Do Asteriska Elektronix też posiada bramofony.

  • 5. Data: 2011-08-16 15:25:21
    Od: Cezar <c...@B...pl>

    > Elektronix posiada tez bramofony do Asteriska./

    gdzie o tym znajde informacje?

    c.