  • 1. Data: 2013-01-15 19:40:42
    Temat: dakar 2k13
    Od: twardziejszy <m...@o...o2.o2.o2.pl>

    Siemka!

    Nic? Nikt, że dakar? Żadnej wzmianki ni komentarza, że Przygoński, że
    Dąbrowski, że jebane Chilijskie radiowozy i że cały ten Dakar to
    ustawiona z góry komercha nie sport? c`mon;)

    --
    pzdr
    twardziejszy

  • 2. Data: 2013-01-15 20:07:11
    Temat: Re: dakar 2k13
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-01-15 19:40, Użytkownik twardziejszy napisał:
    > Siemka!
    >
    > Nic? Nikt, że dakar? Żadnej wzmianki ni komentarza, że Przygoński, że
    > Dąbrowski, że jebane Chilijskie radiowozy i że cały ten Dakar to
    > ustawiona z góry komercha nie sport? c`mon;)

    Dakar to w Afryce leży, dokładniej w Senegalu a to co piszesz to
    jakiś popierdółka z ameryki południowej a nie porządny rajd
    Paryż - Dakar którego trasa przebiegała przez afrykę północną.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2013-01-18 08:19:19
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-01-15 19:40, twardziejszy pisze:
    > Siemka!
    >
    > Nic? Nikt, że dakar?

    Dakar to pikuś. Mamy już połowę stycznia a tu ani jednego wątku o
    olejach. Chyba będę musiał jakiś zacząć (jak rok temu).

    --
    MN

  • 4. Data: 2013-01-18 10:12:54
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 15.01.2013 19:40, twardziejszy pisze:
    > Siemka!
    >
    > Nic? Nikt, że dakar? Żadnej wzmianki ni komentarza, że Przygoński, że
    > Dąbrowski, że jebane Chilijskie radiowozy i że cały ten Dakar to
    > ustawiona z góry komercha nie sport? c`mon;)

    Swoją drogą... Dakar? W Chile?

    Może rajd Monte Carlo w Kazimierzu nad Wisłą? ;->

    (tak, wiem - to już tak parę lat i się czepiam ;) )

  • 5. Data: 2013-01-21 11:58:27
    Od: zarafiq <d...@g...com>

    On Friday, 18 January 2013 09:12:54 UTC, Andrzej Lawa wrote:

    > Swoją drogą... Dakar? W Chile?
    > Może rajd Monte Carlo w Kazimierzu nad Wisłą? ;->
    > (tak, wiem - to już tak parę lat i się czepiam ;) )

    To jak BMW 650 z silnikiem 800cm3 ;)

    Pytam serio, czym się różnią bezdroża Ameryki Południowej
    od tych afrykańskich? Odnoszę wrażenie, że te pierwsze są
    postrzegane przez niektórych jako gorsze.

    Pozdrawiam,
    zarafiq

  • 6. Data: 2013-01-21 12:05:50
    Od: Magic <m...@w...pl>

    W dniu 2013-01-21 11:58, zarafiq pisze:

    > To jak BMW 650 z silnikiem 800cm3 ;)
    >
    > Pytam serio, czym się różnią bezdroża Ameryki Południowej
    > od tych afrykańskich? Odnoszę wrażenie, że te pierwsze są
    > postrzegane przez niektórych jako gorsze.

    Rajd został przeniesiony z Afryki ze względu na zagrożenie atakami
    terrorystycznymi i wojny domowe toczone w regionie. A co do trudności to
    faktycznie w Ameryce Płd. może być trudniej ze względu na klimat i
    możliwość szybkiej i częstej zmiany pogody. Nie przypominam sobie by na
    oryginalnym Paryż-Dakar rajd był wstrzymany przez rwące potoki ...

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250.
    weFAQ&v=qvj

  • 7. Data: 2013-01-21 12:06:41
    Od: masti <g...@t...hell>

    ten akurat to jak najbardziej :)

    --
    BMW R1100GS '94
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 8. Data: 2013-01-21 14:47:03
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2013-01-21 12:05, Magic pisze:

    > Rajd został przeniesiony z Afryki ze względu na zagrożenie atakami
    > terrorystycznymi i wojny domowe toczone w regionie.

    IMHO powinni zawiesic Dakar i zaprosic na Rajd Ciłała czy cos.

    >Nie przypominam sobie by na
    > oryginalnym Paryż-Dakar rajd był wstrzymany przez rwące potoki ...

    Za malo sie znam zeby ocenic skale trudnosci. Czy przerwanie rajdu z
    takiego powodu to wieksza trudnosc czy moze zupelnie inny jej rodzaj ?

    pozdr
    newrom

  • 9. Data: 2013-01-21 15:36:39
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-01-21 14:47, Użytkownik Roman Niewiarowski napisał:

    > IMHO powinni zawiesic Dakar i zaprosic na Rajd Ciłała czy cos.

    O to chodzi, rajd Dakar organizowany na innym kontynencie jest
    innym rajdem. To tak jakby turniej trzech skoczni zorganizowali
    na pięciu, wyścig uliczny na torze a rajd Monte Carlo puścili
    ulicami Waszyngtonu.

    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2013-01-21 17:31:42
    Od: Magic <m...@w...pl>

    W dniu 2013-01-21 15:36, RadoslawF pisze:

> [...]
    > innym rajdem. To tak jakby turniej trzech skoczni zorganizowali
    > na pięciu, wyścig uliczny na torze a rajd Monte Carlo puścili

    Sprawa nie jest taka prosta - "Dakar" to marka warta furę pieniędzy i
    nie tak łatwo z niej zrezygnować. Poza tym podejrzewam, że po cichu
    liczyli na powrót do Afryki po roku-dwóch.