  • 11. Data: 2013-01-21 17:35:08
    Temat: Re: dakar 2k13
    Od: Magic <m...@w...pl>

    > Za malo sie znam zeby ocenic skale trudnosci. Czy przerwanie rajdu z
    > takiego powodu to wieksza trudnosc czy moze zupelnie inny jej rodzaj ?

    Przerwanie etapu nastąpiło ze względu na zbyt trudne warunki, czyli jak
    dla mnie doszli do ściany, jeśli chodzi o stopień trudności jaki można
    było w ramach tej imprezy pokonać i dodatkowa komplikacja uniemożliwiła
    rywalizację. Po deszczu nagle zrobiło im się Camel Trophy zamiast Dakaru.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250.
    weFAQ&v=qvj

  • 12. Data: 2013-01-21 18:10:17
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-01-21 17:31, Użytkownik Magic napisał:

    > Sprawa nie jest taka prosta - "Dakar" to marka warta furę pieniędzy i
    > nie tak łatwo z niej zrezygnować. Poza tym podejrzewam, że po cichu
    > liczyli na powrót do Afryki po roku-dwóch.

    To że chodzi o pieniądze świetnie rozumiem. Ale w dalszym ciągu
    twierdzę ze to już nie jest Dakar ani Paryż - Dakar tylko
    popierdułka. Może i liczyli na powrót ale ostatni rajd po mniej
    więcej starej trasie był w 2008.

    Pozdrawiam

  • 13. Data: 2013-01-21 23:31:59
    Od: twardziejszy <m...@o...o2.o2.o2.pl>

    On 21.01.2013 17:31, Magic wrote:
    > Sprawa nie jest taka prosta - "Dakar" to marka warta furę pieniędzy i
    > nie tak łatwo z niej zrezygnować. Poza tym podejrzewam, że po cichu
    > liczyli na powrót do Afryki po roku-dwóch.

    Przez takie oszukiwanie marka się dewaluuje. Jak za kilka lat nawet
    wrócą do Afryki, dla wielu to nie będzie już to samo przez wyrobione
    skojarzenia dakar = lipa & bryndza.
    Gdyby natomiast wznowić nazwę 'paryż - dakar', kiedy rajd wróci na
    właściwy kontynent - mógłby to być powrót na miarę CBR600F ! ;)

    --
    pzdr

  • 14. Data: 2013-01-22 09:19:43
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2013-01-21 17:35, Magic pisze:

> [...]
    > było w ramach tej imprezy pokonać i dodatkowa komplikacja uniemożliwiła
    > rywalizację. Po deszczu nagle zrobiło im się Camel Trophy zamiast Dakaru.

    Doszli do sciany bo nie byli przygotowani na przeprawowke, a to
    nienajlepiej swiadczy o organizatorach. Zwlaszcza ze to kolejna rzeka
    ktora uniemozliwila przejazd etapu. Mieli rok by temat ogarnac.
    Po cichu licze ze ktos zrobi rajd w pln/zach Afryce i znow bedzie to
    ciekawy pustynny rajd. A ciłała z dakarem w nazwie niech juz zostanie w
    ameryce.

    pozdr
    newrom

  • 15. Data: 2013-01-22 10:14:01
    Od: Barti <b...@s...com.pl>

    > Po cichu licze ze ktos zrobi rajd w pln/zach Afryce i znow bedzie to
    > ciekawy pustynny rajd. A ciłała z dakarem w nazwie niech juz zostanie w
> [...]

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Heroes_Legend

    Niestety zero medialnosci. Raczej zabawa dla zapalencow.

    pzdr
    Barti

  • 16. Data: 2013-01-22 11:31:49
    Od: krak <k...@o...pl>

    W dniu 2013-01-21 23:31, twardziejszy pisze:

    > Przez takie oszukiwanie marka się dewaluuje.
    Patrz współczesny Junak, może nie dewaluuje a znacząco zmienia

  • 17. Data: 2013-01-22 11:42:22
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-01-22 11:31, Użytkownik krak napisał:

    > Patrz współczesny Junak, może nie dewaluuje a znacząco zmienia

    A którego współczesnego junaka widziałeś ? bo mam wrażenie że
    nie te:
    http://moto.allegro.pl/chopper-80-cc-junak-902-skute
    r-tarnowskie-gory-i2934431279.html
    http://moto.allegro.pl/scigacz-80-cc-junak-901-skute
    r-tarnowskie-gory-i2934431303.html
    http://moto.allegro.pl/scigacz-promocja-motocykl-jun
    ak-123-tarnowskie-gor-i2939883043.html

    Pozdrawiam

  • 18. Data: 2013-01-22 13:59:09
    Od: __Maciek <i...@c...org>

    Tue, 22 Jan 2013 11:42:22 +0100 RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    napisał:

    >A którego współczesnego junaka widziałeś ? bo mam wrażenie że
    >nie te:
    >http://moto.allegro.pl/chopper-80-cc-junak-902-skut
    er-tarnowskie-gory-i2934431279.html

    Nie dośc że chińszczyzna to jeszcze szkaradna :-(

    >http://moto.allegro.pl/scigacz-80-cc-junak-901-skut
    er-tarnowskie-gory-i2934431303.html

    Jeszcze gorzej...

    To już lepszy był ten M16 - też chińska tandeta, ale przynajmniej nie
    porażał wyglądem...

  • 19. Data: 2013-01-22 20:42:53
    Od: twardziejszy <m...@o...o2.o2.o2.pl>

    On 22.01.2013 11:31, krak wrote:
    > Patrz współczesny Junak, może nie dewaluuje a znacząco zmienia

    Nie boisz się, że ktoś na grupie może mieć Junaka i to przeczyta?

  • 20. Data: 2013-01-22 21:00:12
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 22 Jan 2013 20:42:53 +0100 osobnik zwany twardziejszy
    napisał:

    > Nie boisz się, że ktoś na grupie może mieć Junaka i to przeczyta?

    jak ma chińskiego to sam sobie jest winien

    --
    BMW R1100GS '94
    mst <at> gazeta <.> pl