  • 1. Data: 2010-10-05 10:54:52
    Temat: darmowy program - strona we flashu
    Od: "Ppp" <t...@N...gazeta.pl>

    Witam

    Poszukuje darmowego programu do zrobienia prostej strony we flashu koniecznie
    z dostępnym szablonem. Znalazłem a4desk ale szablony, mimo że jest ich
    mnóstwo wymagają odblokowania. Czy znacie jakieś inne programy?

    pozdrawiam
    Paweł

  • 2. Data: 2010-10-05 18:40:20
    Temat: Re: darmowy program - strona we flashu
    Od: porneL <n...@p...net>

    On Tue, 05 Oct 2010 11:54:52 +0100, Ppp <t...@n...gazeta.pl> wrote:

    > Poszukuje darmowego programu do zrobienia prostej strony we flashu

    Obowiązkowa odpowiedź: we Flashu robi się animacje, a nie strony.

    --
    http://pornel.net
    this.author = new Geek("porneL");

  • 3. Data: 2010-10-05 19:35:27
    Od: Peter May <p...@o...pl>

    W dniu 2010-10-05 20:40, porneL pisze:

    > Obowiązkowa odpowiedź: we Flashu robi się animacje, a nie strony.

    A i do tego nie zawsze potrzebny jest flash ;-)

    --
    Peter

  • 4. Data: 2010-10-05 20:47:25
    Od: kamil d <k...@t...pl>

    Ppp pisze:
    > Poszukuje darmowego programu do zrobienia prostej strony we flashu koniecznie
    > z dostępnym szablonem. Znalazłem a4desk ale szablony, mimo że jest ich
    > mnóstwo wymagają odblokowania. Czy znacie jakieś inne programy?

    Może coś z tego się nada:
    http://www.sothink.com/product/swfquicker/
    http://www.flashbuilder.net/
    http://www.powerbullet.com/
    http://www.cabanova.com/

    Pamiętaj, że Flash nie służy do robienia stron.

    --
    kamil d

  • 5. Data: 2010-10-06 13:14:32
    Od: "Cezar" <c...@B...pl>

    > Pamiętaj, że Flash nie służy do robienia stron.

    oj ja znam takich "webmasterów" dla których HTML jest tylko czyms do
    wbudowania flesza :)

    c.

  • 6. Data: 2010-10-06 16:22:32
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    ja w przeglądarce mam wyłączony flash

  • 7. Data: 2010-10-06 18:12:30
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma.wcale>

    W dniu 2010-10-06 18:22, zlotowinfo pisze:
    > ja w przeglądarce mam wyłączony flash

    Przegięcia w żadną stronę nie są zdrowe.

    Przypomina mi się jedna instytucja, w której na górze strony miała być
    animacja. I zrobiliśmy ją we flashu właśnie. I Pani do nas dzwoni po
    kilku dniach, że jej się nic nie rusza ! a miało się ruszać. Na
    szczęście (albo nieszczęście w tym przypadku) zawsze robimy podkład jpg
    pod flashem i jak ktoś ma zablokowanego to widzi jpg.
    Okazało się, że admin nadgorliwiec zablokował wszystkim flasha w
    przeglądarce :) Ale ile się zagłowiliśmy czemu Pani widzi banner, ale
    się jej nie animuje ...

    Wojtek

    --
    ****** www.noclegiwswinoujsciu.pl ******
    noclegi w Świnoujściu, kwatery, pensjonaty, apartamenty, hotele

  • 8. Data: 2010-10-06 19:24:52
    Od: kamil d <k...@t...pl>

    crazy bejbi pisze:

    > Przegięcia w żadną stronę nie są zdrowe.

    Eee tam przegięcie, ja też mam wyłączony i znam takich osób więcej.

    --
    kamil d

  • 9. Data: 2010-10-06 21:59:02
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "kamil d" <k...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Eee tam przegięcie, ja też mam wyłączony i znam takich osób więcej.

    warto wyłączyć, flash to głównie reklamy