  • 1. Data: 2023-08-27 13:03:00
    Temat: www polityka pl captcha
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    kogo popierdoliło?

    w polityka.pl czy w google.pl?

    żeby otworzyć stronę trzeba klikać hydranty, autobusy i semafory.

    Chyba im ostatni atak ddos na głowę poszkodził.

    Vivaldi czy Firefox najnowszy to samo.

    --
    Piter

    poczekaj kawalerze!
    cyganka powróży przyszłość
    waszego czołgu.

  • 2. Data: 2023-08-27 15:25:32
    Temat: Re: www polityka pl captcha
    Od: "Andrzej A. Filip" <a...@o...eu>

    PiteR <e...@f...pl> pisze:
> [...]
    >
    > żeby otworzyć stronę trzeba klikać hydranty, autobusy i semafory.
    >
    > Chyba im ostatni atak ddos na głowę poszkodził.

    Nawet bez adbloka?

    Jak patrzę przez add-ony umatrix albo ublock (w trybie zaawansowanym)
    ile ekstra śmiecia ściągają "typowe strony" to mi się rzygać chce.

    --
    Andrzej A. Filip

  • 3. Data: 2023-08-27 22:05:41
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:anfi+mg3cz9rzsf-n8r0@wp.eu>
    user Andrzej A. Filip pisze tak:

    > Nawet bez adbloka?

    no chyba tak

    Vivaldi zablokowany mam najsilniejszymi filtrami.
    ale Firefox mam w rezerwie odblokowany na full i aktualizowany.

    moja sieć Virgin Media

    allegro.pl i ceneo.pl tylko z Firefoxa wpuszczają.

    nic to

    > Jak patrzę przez add-ony umatrix albo ublock (w trybie zaawansowanym)
    > ile ekstra śmiecia ściągają "typowe strony" to mi się rzygać chce.

    no właśnie
    kiedy łączę się przez gsm reklamy pożerają mi limit gigabajtów