  • 1. Data: 2012-01-28 19:46:37
    Temat: deficytowy towar
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    http://allegro.pl/mysz-rs232-com-a4tech-neo-702-seri
    al-f-vat-nowa-i2084859762.html

    WOW, nie sądziłem, że serialowa myszka może być tak droga.

  • 2. Data: 2012-01-28 20:02:49
    Temat: Re: deficytowy towar
    Od: Rafal Lukawski <r...@l...pl>

    On 2012-01-28 20:46, BQB wrote:
    > http://allegro.pl/mysz-rs232-com-a4tech-neo-702-seri
    al-f-vat-nowa-i2084859762.html

    > WOW, nie sądziłem, że serialowa myszka może być tak droga.

    Oj tam oj tam, bedzie tak droga jak klient zaplaci. Koniec. Kropka.

  • 3. Data: 2012-01-28 20:21:05
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "BQB" napisał:

    > WOW, nie sądziłem, że serialowa myszka może być tak droga.

    Być może chciał wstawić cenę 19,90, ale przy koszcie przesyłki (najtańsza
    opcja 19 zł.) stwierdził, że wyglądałoby to idiotycznie. To tyle, jeśli
    chodzi o sens kupowania czegokolwiek na (za przeproszeniem) Allegro.

    JoteR

  • 4. Data: 2012-01-28 20:25:49
    Od: Rafal Lukawski <r...@l...pl>

    On 2012-01-28 21:21, JoteR wrote:

> [...]
    > (najtańsza opcja 19 zł.) stwierdził, że wyglądałoby to idiotycznie. To
    > tyle, jeśli chodzi o sens kupowania czegokolwiek na (za przeproszeniem)

    Ciekaw jestem skad ta antypatia. Allegro to 50% polskiego e-commerce,
    czyli dlatego jest zly? ;) Jak ktos mi powie, ze w sklepach nie
    powiazanych z allegro kupuje sie bezpieczniej niz w sklepach powiazanych
    na allegro, to proponuje gleboko przemyslec to co mowi.

  • 5. Data: 2012-01-28 21:11:26
    Od: "PL(N)umber_One " <p...@W...gazeta.pl>

    Witam
    Może to ta sławna myszka, co się włamała na rządowe strony :)
    PS
    Co do Allegro, to kupuję rzadko, ale mieszkam w Warszawie, mam parę kroków do
    x sklepów, nie wszyscy tak mają.
    PP

  • 6. Data: 2012-01-29 01:04:04
    Od: Animka <t...@w...pl>

    W dniu 2012-01-28 20:46, BQB pisze:
    > http://allegro.pl/mysz-rs232-com-a4tech-neo-702-seri
    al-f-vat-nowa-i2084859762.html

    > WOW, nie sądziłem, że serialowa myszka może być tak droga.

    Już mialam przesłać do Allegro tego linka jako naruszenie zasad co do
    ceny, ale jeszcze poczekam. Może należałoby ten produkt przedstawić
    także Izbie Skarbowej i Federacji Konsumentów.

    --
    animka

  • 7. Data: 2012-01-29 01:34:32
    Od: Zenek <t...@p...pl>

    W dniu 2012-01-29 02:04, Animka pisze:
> [...]
    > ceny, ale jeszcze poczekam. Może należałoby ten produkt przedstawić
    > także Izbie Skarbowej i Federacji Konsumentów.

    Jak mafia podnioisla cene cukru to tez dzwonilas do US i Federacji debili?

  • 8. Data: 2012-01-29 02:28:31
    Od: Animka <t...@w...pl>

    W dniu 2012-01-29 02:34, Zenek pisze:

    > Jak mafia podnioisla cene cukru to tez dzwonilas do US i Federacji debili?

    Jak na tę starusieńką mysz spojrzałam to dostałam ataku śmiechu. I
    jeszcze te koszty przesyłki 19 zł :D
    Może to miało być umieszczone 1 kwietnia i się biedakom pomyliły daty.
    Nie zamierzam nigdzie donosić, niech sobie czekają na frajerów.

    Jeśli chodzi o ten cukier to już inna para kaloszy. Z mafią nie wygrasz.

    --
    animka

  • 9. Data: 2012-01-29 08:09:14
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 28 Jan 2012 21:25:49 +0100, Rafal Lukawski napisał(a):

> [...]
    > powiazanych z allegro kupuje sie bezpieczniej niz w sklepach powiazanych
    > na allegro, to proponuje gleboko przemyslec to co mowi.

    Ano właśnie. Często spotyka się głosy odsądzające Allegro od czci i wiary.
    A to przecież tylko platforma usługowa, coś jak targ w mieście i nie może
    odpowiadać za to co wyczyniają ludzie na niej handlujący. Nota bene, na
    targu też się pobiera opłaty targowe, więc nic dziwnego że i tu. Natomiast
    Allegro, oprócz tego że to świetna zabawa a nierzadko pożytek, odwaliło
    wielką robotę w naszym postkomunistycznym społeczeństwie. Nauczyło ludek że
    towar jest wart dokładnie tyle ile ktoś za niego zapłaci :) Onegdaj bywały
    z tym poważne kłopoty. A i dziś się zdarzają kwiatki w rodzaju myszy na COM
    za 200zł, Pentium III/350 za 35zł itd. Choć niewykluczone że sprzedawcy
    celują w target zabytków :) (Sam ostatnio sprzedałem wyeksploatowanego
    laptopa na Pentium II za 25zł. Gość odpytany po cholerę to kupił, zwierzył
    się że kolekcjonuje rupiecie komputerowe) :)
    --
    Jacek

  • 10. Data: 2012-01-29 10:00:31
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Zenek" jg27n2$qac$...@n...dialog.net.pl

    >W dniu 2012-01-29 02:04, Animka pisze:

    > Jak mafia podnioisla cene cukru to tez dzwonilas do US i Federacji debili?

    Zenek pokazuje światu, że jest nowym na grupach... ;)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'