  • 1. Data: 2005-08-12 15:39:54
    Temat: dialog...a raczej monolog
    Od: icek <i...@p...onet.pl>

    Witam

    dzisiaj byłem w siedzibie, Telefonii Dialog
    nie, nie w BOKu tylko w siedzibie, nazwijmy to
    dyrektorstwa

    ot, chcieli mi sprzedac dostęp do Internetu:)
    ważne, że sami mnie zaczepili

    na moje żadania cenowe
    600zł za 1 Mbit (rozmowa z nimi toczyła się o 50 Mbit, a podana cena
    była przeze podana jako cena wyjściowa do rozpoczęcia rozmów - cena
    wyjściowa była za wysoka do wartości rynkowej, ale dzięki temu odpadały
    firmy nie dające rady)

    to Pan Dyrektor mi dzisiaj powiedział:
    ze cena 600zł za 1 Mbit jest nierealna rynkowo :)

    że cena 1750 zł za 1 Mbit to jest dobra cena
    i to 2k zł miesięcznie za BGP
    żyć nie umierać :)

    musze przyznać, że Dialog jest lepszy od TP
    ta ma ceny rynkowe
    ciekawe ile chce dialog za peeringi
    zlożę pismo do nich :)
    i niech ustalą miejsce styku
    he he he

    co mi tam, w końcu jesteśmy wszyscy w jednym worku
    przedsiębiorców telekomunikacyjnych.

    --
    pozdros
    icek

    p.s.
    na zakończenie, pan dyr powiedział:
    prosze nie marnować czasu moich handlowców :)

  • 2. Data: 2005-08-12 15:50:09
    Temat: Re: dialog...a raczej monolog
    Od: " dragonite" <d...@N...gazeta.pl>

    Widzę, że Dialog ma w nosie klientów biznesowych, woli klientów indywidualnych
    i oferować im Dsl-a :) Ceny za dostęp mają z księżyca. Nie sięgają do ciebie
    radiolinie lub sieci innych ISP ??

  • 3. Data: 2005-08-12 16:12:12
    Od: icek <i...@p...onet.pl>

    dragonite napisał(a):

    > Widzę, że Dialog ma w nosie klientów biznesowych, woli klientów indywidualnych
    > i oferować im Dsl-a :) Ceny za dostęp mają z księżyca. Nie sięgają do ciebie
    > radiolinie lub sieci innych ISP ??

    radiolinie nie
    ale inni operatory tak
    ale tp daje mi dobrą cenę
    za przejscie z kilku FR na ATM
    jeszcze kwestia routera
    ale AFAIR tp oferuje mi 1 Mbit za mniej ni 600zł :)

    heh

    ale poczekamy
    zaczniemy zabawe z TD o urynkowienie cen
    muszą mieć realne stawki "interconnectowe"
    chocby na poziomie tp...

    --
    pozdros
    icek

  • 4. Data: 2005-08-12 18:54:48
    Od: Andrzej <a...@n...in.poland>

    Dnia Fri, 12 Aug 2005 18:12:12 +0200, icek napisał(a):

    > ale tp daje mi dobrą cenę
    > za przejscie z kilku FR na ATM
    > jeszcze kwestia routera
    > ale AFAIR tp oferuje mi 1 Mbit za mniej ni 600zł :)

    można coś detali?
    To cena za WWW.Access czy Global.Access (czy jak sie to u nich nazywa)

    Andrzej.

  • 5. Data: 2005-08-12 18:58:33
    Od: " dragonite" <d...@N...gazeta.pl>

    A w jakim mieście mieszkasz ?? Nie ma tam Netii, ceny łączy można z nimi
    negocjować. Albo TKTelekom, GTS, Exatel.

  • 6. Data: 2005-08-12 21:00:00
    Od: "D.Wesolowski" <wesoly@klu..pl>

    ZTCW to www.access za 560zl netto per 1mbps

    --
    pozdrawiam
    D.W.

    mailto: wesoly[a.t]klu..pl
    [przy odpisywaniu popraw adres maila]

  • 7. Data: 2005-08-13 01:32:31
    Od: Tomasz Śląski <t...@k...org.pl>

    icek wrote:

    > to Pan Dyrektor mi dzisiaj powiedział:
    > ze cena 600zł za 1 Mbit jest nierealna rynkowo :)

    Ciekawe. Uzasadnił jakoś swoją tezę?

    > że cena 1750 zł za 1 Mbit to jest dobra cena
    > i to 2k zł miesięcznie za BGP

    Jesli to prawda, to ja osuwam się z krzesła. Myślałem do tej pory, że tylko
    France Telekom Polska jest stuknięte.

    --
    TOM
    AS33868 MAN Administrator

  • 8. Data: 2005-08-13 06:02:41
    Od: Andrzej <a...@n...in.poland>

    Dnia Fri, 12 Aug 2005 23:00:00 +0200, D.Wesolowski napisał(a):

    > ZTCW to www.access za 560zl netto per 1mbps

    Ja dostałem nieco wyższą cenę, ale też pasmo, jakie mnie
    interesowało to tylko 10Mbit.

    No i tutaj paranoja:
    odległość do centrali TPSA w linii prostej 10-15m (sąsiedni budynek)
    a oni mi mówią, że taką cenę dostanę jak podpisze lojalkę na TRZY lata.
    :-)

    To ja już wolę kopać światłowód i wpiać się do kogoś innego, kto
    za mniejsze pieniądze da mi to samo pasmo i nie będzie robił problemu z
    lojalkami i rozgłaszaniem mojej klaasy PI.

    Andrzej.

  • 9. Data: 2005-08-13 09:06:55
    Od: icek <i...@p...onet.pl>

    Tomasz Śląski napisał(a):

    > Ciekawe. Uzasadnił jakoś swoją tezę?

    > Jesli to prawda, to ja osuwam się z krzesła. Myślałem do tej pory, że
    > tylko France Telekom Polska jest stuknięte.

    prosze wejdz tutaj:
    http://www.dialog.pl/dialog/internet/internet.php?id
    =51

    zobaczysz niesamowite ceny za 1 Mbit
    za BGP i takie tam
    moim zdaniem jest to najdroższy operator w polsce
    a dodać do tego muszę
    SLA i dostepność na poziomie
    uwaga, 94% miesięcznie
    tak, tak
    43h ponad może nie być netu

    i fajny zapis w SLA:
    brak dostępu do sieci TD przez mniej niz 60 min nie jest awarią

    no comments

    France Telekom Polska :)
    nie jest taki drogi
    dostałem oferte na www acces za 520 zł za 1 Mbit, powiedziałem ze za duzo
    i rozmawiamy dalej :)
    nie wierze w zakonczenie tego, ale cóź
    może jednak :)

    tylko lojalka :(
    ale na szczęscie sa inni operatorzy

    odnosnie ceny jeszcze
    podobno tp z neo za 59zł robi to ponizej kosztów
    neo za 59zł to 128 kbit
    a co robi dialog z dsl 1 Mbit za 99zł?

    oj
    chyba jakiś URTiP się tym zainteresuje :]

    --
    pozdros
    icek

  • 10. Data: 2005-08-13 12:38:35
    Od: Przemyslaw 'Repcio' Gubernat <r...@r...net.anty-harvest-adres-usun-to>

    W artykule <ddkd7m$2lt$1@nemesis.news.tpi.pl> icek napisał(a):
    [..]
> [...]
    > nie jest taki drogi
    > dostałem oferte na www acces za 520 zł za 1 Mbit, powiedziałem ze za duzo

    Ceny mają sztywno ustalone, mogą zejść z cenami 10,20,30$ pod warunkiem
    podpisania zobowiązania na 12,24,36 miesięcy

    [..]
    Dodatkowo ta sama usługa, ale ze "swoimi" adresami IP, kosztuje
    ok. +250 zł za MBit.. Paranoja

    --
    Szanuj admina swego,
    możesz mieć gorszego.....

    +-=-=- Przemysław Gubernat <r...@r...net> -=-=-=-=-=-=-+
    | _API Internet_ A. Stolarczyk i P. Gubernat Spółka Jawna |
    | System Administrator @ Repcio.NET |
    | Jestem twoim ostatecznym rozwiązaniem ! |
    =-=-=-=-+