  • 1. Data: 2009-01-11 08:35:18
    Temat: dlaczego SE C702 juz za zlotowke
    Od: "Jerzy (Dusk)" <d...@g...pl>

    2 miesiace temu w Erze ten telefon byl jednym z drozszych. Obecnie w
    niedrogiej taryfie kosztuje 1 zl! Dlaczego?
    Moze przez jakosc wykonania obudowy w wersji srebrnej, czyli tej
    najpopularniejszej - bo wyciera sie niesamowicie na rogach tylko od noszenia w
    kieszeni, bez monet czy kluczy. Nawet juz po kilku dniach pojawily sie
    pierwsze otarcia.
    Niby szczelny ale gniazda nie sa uszczelnione - ale gdzie mu tam z tym do
    Siemensa ME45.

  • 2. Data: 2009-01-11 11:22:12
    Temat: Re: dlaczego SE C702 juz za zlotowke
    Od: AL <a...@s...tam>

    Jerzy (Dusk) pisze:
> [...]
    > pierwsze otarcia.
    > Niby szczelny ale gniazda nie sa uszczelnione - ale gdzie mu tam z tym do

    bo to pewnie tandeta - jak wiekszosc nowych telefonow

    zreszta po tym co napisales - to jakosc wykonania obudowy to potwierdza

    Stare dobre siemensy byly nie do pobicia - ale to se nie wrati pane
    Hawranek ;)

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 3. Data: 2009-01-12 18:08:19
    Od: "kad" <d...@o...pl>

    Użytkownik "Jerzy (Dusk)" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
    >2 miesiace temu w Erze ten telefon byl jednym z drozszych. Obecnie w
    > niedrogiej taryfie kosztuje 1 zl! Dlaczego?

    Witam, jak Cię to boli, że za tani, to Orangu abonament 35zł cena telefonu
    ok 870zł, to moze tam jest lepszy

  • 4. Data: 2009-01-13 14:57:22
    Od: "igor" <i...@o...pl>

    Użytkownik "Jerzy (Dusk)" <d...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Niby szczelny ale gniazda nie sa uszczelnione
    Gniazda są uszczelnione, a pod przyciskami jest duza guma, ktora łączy sie z
    uszczelka dookoła telefonu, według mnie miejscem ktore jest najmniej
    "uzbrojone w uszczelke" jest klapka od kart pamieci. I jak narazie nie
    zdazaja sie w głównym serwisie zalane sztuki. Co do obudowy, przyznam ze
    jest pokryta mało wytrzymała farbą, widziałem 2-3 miesieczne telefony ktore
    wygladały jak 2-3 letnie. Inne kolory też tak sie wycierają. No i jeden
    mankament, bardzo czesto psująca sie klapka od aparatu.

    Igor Olszewski