  • 1. Data: 2003-02-23 19:36:00
    Temat: dns.tpsa.pl
    Od: m...@m...eu.org (Mrooveq)

    Witam

    Czy ktos z Was zaobserwowal moze problemy z lacznoscia z dns.tpsa.pl z sieci
    innych niz tpnet? Problemy w dodatku mam w obie strony, tzn moje NSy stoja
    w KRAKPOLIP i jesli z tpnetu zapytuje sie dns.tpsa.pl to tez nie dostaje
    odpowiedzi, ale pytanie niektorych innych serwerow (ktore raczej nie maja
    odpowiedzi w cache'u) daje wlasciwe rezultaty.
    Na p.i.p nic o tym nie ma, dlatego zastanawiam sie czy to moja lokalna
    usterka, czy cos wiecej.

    Z gory dzieki za odpowiedz,
    pozdrawiam
    --
    __ _ / Adam Frankowski
    (__)(_)() mrooveq@IRCnet

  • 2. Data: 2003-02-24 14:19:39
    Temat: Re: dns.tpsa.pl
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@W...hoth.jmg.com.WytnijTo.pl>

    Mrooveq <m...@m...eu.org> wrote:
> [...]
    > odpowiedzi w cache'u) daje wlasciwe rezultaty.
    > Na p.i.p nic o tym nie ma, dlatego zastanawiam sie czy to moja lokalna
    wyłączyli odpytwanie rekursywne dla nieswoich klientów?

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

    --
    Krzysztof Oledzki
    e-mail address: ole(at)ans.pl

  • 3. Data: 2003-02-25 12:13:17
    Od: m...@m...eu.org (Mrooveq)

    In article <b3d34n$p1c$3@news.jmg.pl>, Krzysztof Oledzki wrote:
    > wyłączyli odpytwanie rekursywne dla nieswoich klientów?
    *.sdi.tpnet.pl to nie klienci tpsa?

    Poza tym troche niescisle napisalem, dostawalem odpowiedzi host not found.

    > Pozdrawiam,
    > Krzysztof Oledzki

    __ _ / Adam Frankowski
    (__)(_)() mrooveq@IRCnet
    ADFR1>>>RIPE +48X0X1X9X6X

  • 4. Data: 2003-03-02 19:57:38
    Od: dunior <d...@t...jest.do.usuniecia.limanowa.org>

    Mrooveq wrote:

    > *.sdi.tpnet.pl to nie klienci tpsa?
    >
    > Poza tym troche niescisle napisalem, dostawalem odpowiedzi host not found.

    Zaobserwowałem to samo. W dodatku dotyczy to nie tylko sdi, jak sugeruje
    przedmówca, ale ten sam efekt jest z łącz polpak-a. Najśmieszniejsze
    jest to, że gdy pytam się o swoją domenę, to na 10 zapytan dostaję
    najwyżej 2 odpowiedzi pozytwne. Pozostałe kończą się host not found.
    Wygląda mi to na przeciążenie serwera dns.tpsa.pl, no ale mogę się mylić.

    pozdrawiam
    dunior