eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodydo palantów w beżowym lexusie na francuskich numerach dziś pod tesco w Rzeszowie › do palantów w beżowym lexusie na francuskich numerach dziś pod tesco w Rzeszowie
    From: "xyz" <n...@c...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: do palantów w beżowym lexusie na francuskich numerach dziś pod tesco w
    Rzeszowie
    Date: Mon, 19 Jul 2010 21:20:34 +0200

    Jeśli czytają to dwaj palanci w jakimś takim beżowym lexusie na francuskich
    blachach (numery do wiadomości policji), którzy baiwli się dziś pod Tesco w
    Rzeszowie w domorosłych szeryfów

    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/42a76be148
    984990.html

    to musicie wiedzieć, że mieliście niesamowitego pecha.
    Ja nie przypadkowo stanąłem w tym niejscu. Wasze wyczyny zostały uwiecznione
    na kamerkach monitoringu a sprawa o pobicie zgłoszona na policji.
    To tylko kwestia czasu kiedy bedzie cieplutko.
    Swoją stroną co się tyczy szanownego pana blondyna tak chętnie wymachującego
    łapkami pod okiem kamerki to zastanawiam się czy jest on głupi dziedzicznie
    czy jest on tylko ślepym zaułkiem ewolucji.
    Trzeba mieć niesamowite skłonności autodestrukcyjne aby swoje wyczyny w
    biały dzień w środku miasta przy świadkach nagrać na kamerkę monitoringu.
    Jak myslisz dlaczego nie miałem zamiaru się bronić?
    Poza tym każdy jest mądry atakując z zaskoczenia osobę siedzącą w
    samochodzie w asekuracji kumpla.

    Jak się tak strasznie boisz o tego dziesiecioletniego leksusa, na którego
    pewnie tyrałeś pare lat na emigracji to sobie możesz obłożyć z zewnątrz
    słomą bo w środku już ją masz.
    Po drugie naucz się jeździć, Rzeszów to jednak miasto a nie twoja wieś i
    czasem samochody muszą się zbliżyć do siebie na odlegość mniejszą niż
    odległość pomiędzy remizą a kosciołem, a poza tym co niektórym samochody
    zamiast lansowania służą do jazdy.

    Tak na marginesie poważnie zatanawiałem się jak machałeś lapkami czy nie
    sprawdzić co jest mocniesze, tył mojego matiza czy przód twojego lexusa, ja
    bym sobie co najwyżej matiza odkupił za kolejną wypłatę a ty byś stracił
    dorobek połowy życia.

    Acha i jeszcze naucz się bić, co to niby miało być? Na obdukcji lekarz
    śmiał się, że gorzej bym wyglądał gdyby pobiła mnie dziewczyna. Musiała mnie
    rozboleć ręka i głowa bo nie było co pisać.

    sory za śmiecenie ale mam nadzieje, że dotrze do kogo trzeba. Macie pecha
    chłopacy