  • 1. Data: 2010-07-19 21:20:34
    Temat: do palantów w beżowym lexusie na francuskich numerach dziś pod tesco w Rzeszowie
    Od: "xyz" <n...@c...pl>

    Jeśli czytają to dwaj palanci w jakimś takim beżowym lexusie na francuskich
    blachach (numery do wiadomości policji), którzy baiwli się dziś pod Tesco w
    Rzeszowie w domorosłych szeryfów

    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/42a76be148
    984990.html

    to musicie wiedzieć, że mieliście niesamowitego pecha.
    Ja nie przypadkowo stanąłem w tym niejscu. Wasze wyczyny zostały uwiecznione
    na kamerkach monitoringu a sprawa o pobicie zgłoszona na policji.
    To tylko kwestia czasu kiedy bedzie cieplutko.
    Swoją stroną co się tyczy szanownego pana blondyna tak chętnie wymachującego
    łapkami pod okiem kamerki to zastanawiam się czy jest on głupi dziedzicznie
    czy jest on tylko ślepym zaułkiem ewolucji.
    Trzeba mieć niesamowite skłonności autodestrukcyjne aby swoje wyczyny w
    biały dzień w środku miasta przy świadkach nagrać na kamerkę monitoringu.
    Jak myslisz dlaczego nie miałem zamiaru się bronić?
    Poza tym każdy jest mądry atakując z zaskoczenia osobę siedzącą w
    samochodzie w asekuracji kumpla.

    Jak się tak strasznie boisz o tego dziesiecioletniego leksusa, na którego
    pewnie tyrałeś pare lat na emigracji to sobie możesz obłożyć z zewnątrz
    słomą bo w środku już ją masz.
    Po drugie naucz się jeździć, Rzeszów to jednak miasto a nie twoja wieś i
    czasem samochody muszą się zbliżyć do siebie na odlegość mniejszą niż
    odległość pomiędzy remizą a kosciołem, a poza tym co niektórym samochody
    zamiast lansowania służą do jazdy.

    Tak na marginesie poważnie zatanawiałem się jak machałeś lapkami czy nie
    sprawdzić co jest mocniesze, tył mojego matiza czy przód twojego lexusa, ja
    bym sobie co najwyżej matiza odkupił za kolejną wypłatę a ty byś stracił
    dorobek połowy życia.

    Acha i jeszcze naucz się bić, co to niby miało być? Na obdukcji lekarz
    śmiał się, że gorzej bym wyglądał gdyby pobiła mnie dziewczyna. Musiała mnie
    rozboleć ręka i głowa bo nie było co pisać.

    sory za śmiecenie ale mam nadzieje, że dotrze do kogo trzeba. Macie pecha
    chłopacy

  • 2. Data: 2010-07-19 21:28:33
    Od: Grejon <g...@i...pl>

    [ciach bełkot]

    Aleosohozi?

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 3. Data: 2010-07-19 21:41:04
    Od: Olek <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2010-07-19 21:20, xyz wrote:
    [ ble ble ble ]

    nic z tego bełkotu nie rozumiem...

  • 4. Data: 2010-07-19 21:43:51
    Od: "xyz" <n...@c...pl>

    dla niekumających
    o to, że dwóch idiotów mnie pobiło pod okiem kamery monitoringu pod tesco
    ponoć za niebezpiecną jazdę

  • 5. Data: 2010-07-19 21:47:44
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    Użytkownik "xyz" <n...@c...pl> napisał w wiadomości
    > dla niekumających
    > o to, że dwóch idiotów mnie pobiło pod okiem kamery monitoringu pod tesco
    > ponoć za niebezpiecną jazdę

    To nie lepiej iść na policję etc. niż pisać na PMS?

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 6. Data: 2010-07-19 21:52:19
    Od: "xyz" <n...@c...pl>

    > To nie lepiej iść na policję etc. niż pisać na PMS?

    to właśnie pisałem, ze byłem, a tu napisałem tylko po to niech wiedzą, że
    byłem, niech się trochę postresują.

  • 7. Data: 2010-07-19 21:54:36
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "xyz"

    > to właśnie pisałem, ze byłem, a tu napisałem tylko po to niech
    > wiedzą, że byłem, niech się trochę postresują.

    i znowu wpierdol?

  • 8. Data: 2010-07-19 21:55:18
    Od: Piter <b...@e...pl>

    na ** p.m.s ** xyz pisze tak:

    > sory za śmiecenie ale mam nadzieje, że dotrze do kogo trzeba.

    nie dotrze stary :) czy ktoś taki czyta usenet, zastanów się
    puść to lepiej na waszą szkapę :)

    do buraków stających 3 metry przed linią stop
    do buraków zjeżdzających pod koniec pasa prawoskrętu
    do buraków jadących łeb w łeb z ikarusem

    widzisz? próżny trud. Oni zamiast o jeździe myślą tylko o łikendzie,
    że się poryćkają ze swojom blądi i zamoczą mordy

    ich tu nie ma :)

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 9. Data: 2010-07-19 22:07:23
    Od: "neoniusz" <n...@j...org>

> [...]
    > Ja nie przypadkowo stanąłem w tym niejscu. Wasze wyczyny zostały
    > uwiecznione na kamerkach monitoringu a sprawa o pobicie zgłoszona na

    A co policja na to? Z tego co ja mialem z nimi do czynienia (pisalem tutaj
    kilka razy), to pewnie oleja :(

  • 10. Data: 2010-07-19 22:29:47
    Od: "xyz" <n...@c...pl>

    > A co policja na to? Z tego co ja mialem z nimi do czynienia (pisalem tutaj
    > kilka razy), to pewnie oleja :(
    nie wiem, przypilnuje aby nie, sprawców mają na tacy problemem może być ta
    francuska blacha na lexusie, nie wiem w jaki sposób ustalają właściciela
    (polaka) zagranicznej rejestracji.

    Zasadniczo z 2 typami którzy nie wiadomo co mają w samochodzie bezpośrednia
    obrona odpada bo można co najwyżej dostać nożem.
    Miałem ochotę dać cała wstecz, tyłem najlepiej tak aby uszkodzić zawieszenie
    w lexusie i zwyczajnie uciec ale wówczas to ja moze bym to załatwił
    bezpieczniej dla siebie ale później to ja bym się z tego musiał tłumaczyć
    tak, że w sumie dobrze, że skończyło się tak jak się skończyło.
    Jednak gdyby to było w nocy chyba lepsza by była opcja z kolizją zwyczajnie
    dla własnego bezpieczeństwa