  • 1. Data: 2011-01-16 00:45:02
    Temat: dobor termistora rozruchowego
    Od: badworm <n...@p...pl>

    Czy termistory NTC dostępne w TME w grupie 'termistory ntc ochronne' są
    przeznaczone do tłumienia impulsów prądowych np. w trakcie załączania
    transformatorów? Jeśli tak to który z nich należałoby wybrać do
    współpracy z transformatorem toroidalnym o mocy 150VA?
    --
    Pozdrawiam Bad Worm badworm[maupa]post{kopek}pl
    GG#2400455 ICQ#320399066

  • 2. Data: 2011-01-16 12:46:55
    Temat: Re: dobor termistora rozruchowego
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc_DOT_pl>

    On Sun, 16 Jan 2011 01:45:02 +0100, badworm <n...@p...pl> wrote:

> [...]
    >transformatorów? Jeśli tak to który z nich należałoby wybrać do
    >współpracy z transformatorem toroidalnym o mocy 150VA?

    Spójrz na to:

    http://www.rtie.com/ntc/surggard.htm

    Pozdrawiam,
    Paweł

  • 3. Data: 2011-01-16 12:55:45
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello badworm,

    Sunday, January 16, 2011, 1:45:02 AM, you wrote:

    > Czy termistory NTC dostępne w TME w grupie 'termistory ntc ochronne' są
    > przeznaczone do tłumienia impulsów prądowych np. w trakcie załączania
    > transformatorów?

    Tak.

    > Jeśli tak to który z nich należałoby wybrać do
    > współpracy z transformatorem toroidalnym o mocy 150VA?

    Z baraku alternatywy: NTCS-15R-3A0

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 4. Data: 2011-01-17 22:50:00
    Od: badworm <n...@p...pl>

    Dnia Sun, 16 Jan 2011 13:55:45 +0100, RoMan Mandziejewicz napisał(a):

    > Z baraku alternatywy: NTCS-15R-3A0

    Dzięki. Jako, że stan magazynowy w TME wynosi całe zerio sztuk to
    kupiłem dzisiaj normalnie w sklepie termistory 12ohm/3A i 16ohh/2A -
    zobaczymy czy któryś się nada.