  • 1. Data: 2016-09-08 10:39:48
    Temat: dobry zasilacz 5V@2A z microusb
    Od: Marek <f...@f...com>

    Czy ktoś ma przetestowaną markę zasilaczy (i źródło ich nabycia w pl
    np. allegro/tme) z wtykiem microusb, który daję radę z deklarowanymi
    10W? Kupiłem w tme zasilacz marki Sunny, na obudowie info 5V 2A 10W
    a już przy prądzie 1.3A wyłącza się, co za badziew.

    Zasilacz ma stabilnie dawać te 10W no i musi być już z wtykiem
    microusb.

    --
    Marek

  • 2. Data: 2016-09-08 10:58:52
    Temat: Re: dobry zasilacz 5V@2A z microusb
    Od: s...@g...com

    W dniu czwartek, 8 września 2016 10:39:51 UTC+2 użytkownik Marek napisał:
> [...]
    > a już przy prądzie 1.3A wyłącza się, co za badziew.
    >
    > Zasilacz ma stabilnie dawać te 10W no i musi być już z wtykiem

    Zobacz na forever-y z auchana.
    Ostatnio kupilem i miło sie zdziwilem jak szybko ładują telefony.

    Maja deklarowane 2100mA. Ile z tego naprawde to nie wiem.
    Alternatywnie kupić zasilacz do psp i zrobic mu wtyczke...

  • 3. Data: 2016-09-08 13:19:07
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    trada.pl...
> [...]
    >a już przy prądzie 1.3A wyłącza się, co za badziew.
    >Zasilacz ma stabilnie dawać te 10W no i musi być już z wtykiem

    Zasilacz to jedno - kabel to osobny problem.
    Jak rozumiem chcesz juz kupic taki z kablem, to moze razem dadza rade.

    Zasilacze od samsungow dosc mocne - i podnosza napiecie w miare
    wzrostu obciazenia
    (ciekawe - kompensacja kabla czy sam telefon juz potrzebuje).

    Niestety - luzem to chyba krocie kosztuja.

    J.

  • 4. Data: 2016-09-08 15:18:57
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 8 Sep 2016 13:19:07 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Zasilacz to jedno - kabel to osobny problem.

    Nie widziałem jeszcze zasilacza 5V deklarującego 5V 10W z cienkim
    kablem. Te "markowe" z tme mają kable po byku ale co z tego jak
    elektronika badziew.

    --
    Marek

  • 5. Data: 2016-09-08 15:20:22
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 8 Sep 2016 01:58:52 -0700 (PDT), s...@g...com wrote:
    > Ostatnio kupilem i miło sie zdziwilem jak szybko ładują tele
    > fony.
    > Maja deklarowane 2100mA. Ile z tego naprawde to nie wiem.

    To są takie dogniazdkowe?

    --
    Marek

  • 6. Data: 2016-09-08 15:23:14
    Od: s...@g...com

    W dniu czwartek, 8 września 2016 15:20:41 UTC+2 użytkownik Marek napisał:

    > To są takie dogniazdkowe?

    tak. Maja taki specyficzny wtyk usb. Siakiś taki ergonomicznie profilowany. Wysoki
    taki.

  • 7. Data: 2016-09-08 17:00:14
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    trada.pl...
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    >Nie widziałem jeszcze zasilacza 5V deklarującego 5V 10W z cienkim
    >kablem.

    Niektore po prostu sa bez kabla, tylko z gniazdem USB.

    A kabli "2A" czy jak wolisz "10W" to nie widzialem :-)

    J.

  • 8. Data: 2016-09-08 19:09:28
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    Przypuszczam, ze wtyk MicroUSB moze byc tu problemem.

    "The micro USB pins are very small, and the power-carrying connectors, pins
    1 and 5, are rated to carry 1.8 amps at 5 volts DC. That means that the
    maximum charging power that can safely flow across the connector is 9
    watts. But the iPad wants 10 watts to charge. It will charge on as little
    as 5 watts, the output of most USB 3 ports and the specially modified USB 2
    ports on newer Apple products, but needs 10 watts for fastest charging."

    https://techpinions.com/why-apple-couldnt-go-to-micr
    o-usb-charging/10212

    USB Power Supply/charger Test
    www.lygte-info.dk/info/indexUSB%20UK.html
    www.lygte-info.dk/info/usbPowerSupplyTest%20UK.html
    www.righto.com/2012/10/a-dozen-usb-chargers-in-lab-a
    pple-is.html

    Ciekawie wyglada duzy port USB w IR przy 2.5A.
    http://lygte-info.dk/pic/USB%20PS/15%2030W%20USB%20D
    esktop%20Charger/Temp1719.png
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 9. Data: 2016-09-08 19:18:47
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-09-08 10:39, Marek wrote:
    > Zasilacz ma stabilnie dawać te 10W no i musi być już z wtykiem microusb.

    Wtyk micro bez sensu, kup porzadny kabel.

    Dobre opinie zbiera ładowarka z IKEI o nazwie Koppla. Ma 2.4A na
    gniazdo, max 3.4A na całość. Faktycznie sprawdziłem do 3A i działa bez
    problemów. W środku sądząc po teardown na necie jest lepiej niż w
    reszcie ładowarek no i cena powala (30zł bodaj).

  • 10. Data: 2016-09-08 19:21:44
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-09-08 19:18, Sebastian Biały wrote:
    > W środku sądząc po teardown na necie jest lepiej niż w
    > reszcie ładowarek

    Tutaj info:

    http://budgetlightforum.com/node/43646