  • 1. Data: 2011-05-28 13:58:14
    Temat: dodatkowy tani monitor
    Od: "adam" <a...@p...onet.pl>

    Witam,
    Potrzebuje kupic tani monitor min 19 cali aby podpiac go do 12 calowego
    netbooka i wygodniej pracowac.
    Zastowanie to glownie internet i obrobka zdjec (jakies przyciecie i
    wykadrowanie przed wywolaniem).
    Im taniej tym lepiej.
    Co poleciacie?

  • 2. Data: 2011-05-28 17:05:03
    Temat: Re: dodatkowy tani monitor
    Od: radar <_sara_@_post_._pl_>

    W dniu 2011-05-28 15:58, adam pisze:
> [...]
    > netbooka i wygodniej pracowac.
    > Zastowanie to glownie internet i obrobka zdjec (jakies przyciecie i

    LCD
    MSPANC

    --
    radar

  • 3. Data: 2011-05-28 17:47:41
    Od: Padre <P...@n...net>

> [...]
    > netbooka i wygodniej pracowac.
    > Zastowanie to glownie internet i obrobka zdjec (jakies przyciecie i

    Ja kupiłem rodzicom najtańszy 19" LG jaki był w sklepie a i tak komfort
    pracy w porównaniu do ekranu Eee jest nieporównywalny, do tego najtańsza
    klawiatura i mysz na BT. Dla czego wogóle był kupiony Eee to już
    zupełnie inna historia, ostatecznie i tak stoi w jednym miejscu i się
    kurzy bo nie da się go włączyć bez otwierania.

  • 4. Data: 2011-05-28 18:07:38
    Od: Szyk <s...@o...pl>

> [...]
    > netbooka i wygodniej pracowac.
    > Zastowanie to glownie internet i obrobka zdjec (jakies przyciecie i

    Tani monitor LCD do obróbki zdjęć? A po za tym wszyscy zdrowi?

  • 5. Data: 2011-05-28 18:17:21
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Szyk napisa?(a):

    [...]

    > Tani monitor LCD do obróbki zdjęć? A po za tym wszyscy zdrowi?

    Pytajacy podal definicje "obrobki", ktora wedle niego polega na
    wykadrowaniu i przycieciu zdjec ;) Z powyzszego wynika, ze kazdy monitor
    sie nadaje ;P

    j.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/
    "Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

  • 6. Data: 2011-05-28 18:40:50
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Szyk" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Tani monitor LCD do obróbki zdjęć? A po za tym wszyscy zdrowi?

    Sam sprawdź swoje zdrowie - "jakies przyciecie i wykadrowanie" zrobi na
    czymkolwiek...

    --
    marfi

  • 7. Data: 2011-05-28 19:14:06
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    marfi pisze:

    > Użytkownik "Szyk" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Sam sprawdź swoje zdrowie - "jakies przyciecie i wykadrowanie" zrobi na
    > czymkolwiek...

    szczególnie ze potem będzie _wywoływał_. Chyba nie ta grupa. Okultyzm
    może....

    ToMasz

  • 8. Data: 2011-05-28 19:50:12
    Od: Mateusz <m...@v...pl>

    Użytkownik ToMasz napisał:

    > szczególnie ze potem będzie _wywoływał_. Chyba nie ta grupa. Okultyzm
    > może....

    Oj tam, wywola i bedzie zadowolony. A jak nie to kupi inny monitor ;)

  • 9. Data: 2011-05-28 21:51:25
    Od: Padre <P...@n...net>

    W dniu 2011-05-28 21:14, ToMasz pisze:

    > szczególnie ze potem będzie _wywoływał_. Chyba nie ta grupa. Okultyzm
    > może....

    Jak się trochę zastanowić, to niektórzy bardziej świadomi użytkownicy
    cyfrówek nie dysponujący fotograficznymi drukarkami przed daniem plików
    do fotolabu kadrują zdjęcia a tam odbitki są jak najbardziej wywoływane
    a nie drukowane. Łatwiej się wyśmiewać niż pomyśleć?

  • 10. Data: 2011-05-28 23:44:43
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

    Użytkownik "adam" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > netbooka i wygodniej pracowac.
    > Zastowanie to glownie internet i obrobka zdjec (jakies przyciecie i

    http://www.proline.pl/?p=ASUS+19+VW199D jeśli nowy tani do "bulu".

    Jeśli nowy FullHD to http://www.proline.pl/?p=LG+W2240S-PN..

    Albo wybrać w pobliskim markecie, a zakupić taniaj w necie...
    Ale mi się zrymowało...

    Do internetu to panoramiczne nie bardzo pasują, bo pasek z góry i z dołu
    obcina obszar roboczy. W 12to calowym netbooku jest to wyjątkowo dokuczliwe.
    Pomijając mikroskopijne literki.

    Może zamiast "tani" kupić monitor o proporcjach 4:3 i funkcją pivot, może
    używany?
    http://allegro.pl/monitor-lcd-dell-17-1708fp-pivot-u
    sb-warszaw-i1638310461.html

    Sam działam jeszcze na "bańce" AOC chyba piętnastoletniej...
    Ale nie mam problemów z czernią :)))

    Pozdrawiam
    Feromon