  • 1. Data: 2009-07-08 21:39:42
    Temat: dog-bones (do zawieszenia)
    Od: "metalbeast" <p...@-...pl>

    Potrzebuję dwa elementy tylnego zawieszenia, zwane dog bones. (takie proste
    cięgna z blachy z dwiema dziurami, grubosć ok 4mm, stal)
    długość około 165mm, 170mm, średnica otworu 12mm i to wsio.
    Może komuś się walają takie elementy w garażu.

    tak to wygląda:
    http://burkhartcycle.com/store/images/l1.jpg

  • 2. Data: 2009-07-09 06:17:35
    Temat: Re: dog-bones (do zawieszenia)
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    metalbeast pisze:
    > Potrzebuję dwa elementy tylnego zawieszenia, zwane dog bones.

    Popsules czy liftujesz dupe w GS ?

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 3. Data: 2009-07-09 09:18:00
    Od: "metalbeast" <p...@-...pl>

    Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał w wiadomości

    > Popsules czy liftujesz dupe w GS ?

    a musze troche podnieść dupke, bo jak z plecaczkiem jeżdże to chopper mi się
    robi mimo ustawienia napięcia wstępnego na max :/ A plecaczek taży 60kg ..
    do tego masa strasznie na tył idzie i przy niższych predkościach robi się
    niestabilnie.

  • 4. Data: 2009-07-09 09:42:11
    Od: Artur Zabroński <a...@g...com>

    On 9 Lip, 11:18, "metalbeast" <p...@-...pl> wrote:

> [...]
    > do tego masa strasznie na tył idzie i przy niższych predkościach robi się
    A niby GS-owi nic nie brakuje ;-))

    BPNMSP ;-)
    --
    Artur

  • 5. Data: 2009-07-09 09:47:04
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    metalbeast pisze:

    > a musze troche podnieść dupke, bo jak z plecaczkiem jeżdże to chopper mi
    > się robi mimo ustawienia napięcia wstępnego na max :/

    Amor Ci umiera po prostu.

  • 6. Data: 2009-07-09 10:31:03
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    Kuczu napisał(a):
    > Amor Ci umiera po prostu.

    Jak umiera? Jego tam nie bylo nawet jak z fabryki wychodzil :)

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    _motory_ pijadzio i susuki

  • 7. Data: 2009-07-09 10:36:56
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Kamil Nowak 'Amil' pisze:

    > Jak umiera? Jego tam nie bylo nawet jak z fabryki wychodzil :)

    GS pincet. I wszystko jasne...

  • 8. Data: 2009-07-09 10:51:38
    Od: Zefir <zefir77@spamerom_mowimy_stanowcze_nie.o2.pl>

    metalbeast pisze:

> [...]
    > się robi mimo ustawienia napięcia wstępnego na max :/ A plecaczek taży
    > 60kg .. do tego masa strasznie na tył idzie i przy niższych predkościach

    A to nie Ty pisałeś niedawno, że giees jest zajebisty i że pojeździsz
    nim jeszcze ze dwa lata? ;). Wspomnij sobie wątek o sensowności tuningu
    gs500 i przemyśl sprawę wymiany sprzęta na przyszły sezon.
    Nie rzeźb w gównie.

    --
    Pzdr.
    Zefir

  • 9. Data: 2009-07-09 11:33:29
    Od: "metalbeast" <p...@-...pl>

    > do tego masa strasznie na tył idzie i przy niższych predkościach robi się
    > niestabilnie.
    A niby GS-owi nic nie brakuje ;-))

    ja tego nie napisałem.

  • 10. Data: 2009-07-09 11:35:11
    Od: "metalbeast" <p...@-...pl>

    > Amor Ci umiera po prostu.

    nie sądze. Tłumienie jak najbardziej trzyma, bo moto nie buja. Jedynie
    właśnie sprężyna nie daje rady. Sprawdzałem na gsie kolegi i u niego
    podobnie siada jak się z plecaczkiem zapakuję :) taki motong i tyle.