  • 1. Data: 2010-03-25 18:07:07
    Temat: domain registrar z ipv6
    Od: kriZb <k...@n...no>

    Hallo,
    Który z registrarów w PL może ustawiać w NS adresy IPv6 ?
    Dotychczasowy, którego nie wymienię a każdy sprawdzi niestety nie
    potrafi/nie może dopisać adresów IPv6 do nsów. Dla jedenj domeny
    wymagalne mam aby zrobić glue record ;)

    Pzdr.
    K.

  • 2. Data: 2010-03-25 18:29:28
    Temat: Re: domain registrar z ipv6
    Od: Arek <a...@...a.z.e.t.a.pl>

    Ci z IPv6 tu? http://dns.pl/porozumienie/partner.html

    --
    Arek, arekmx|gazeta.pl

  • 3. Data: 2010-03-26 10:52:37
    Od: Jacek Zapała <j...@i...pl>

    On Thu, 2010-03-25 at 19:07 +0100, kriZb wrote:
> [...]
    > Dotychczasowy, którego nie wymienię a każdy sprawdzi niestety nie
    > potrafi/nie może dopisać adresów IPv6 do nsów. Dla jedenj domeny

    Nie wiem jak Netart ;-) ale Active24 np. potrafi jak się do nich
    zadzwoni i pomolestuje na tyle długo, że przełączą do admina. Tą metodą
    potrafi pewnie każdy.

  • 4. Data: 2010-03-26 17:32:39
    Od: kriZb <k...@n...no>

    Jacek Zapała napisał(a), dnia pięknego 2010-03-26 11:52:

    > Nie wiem jak Netart ;-) ale Active24 np. potrafi jak się do nich
    > zadzwoni i pomolestuje na tyle długo, że przełączą do admina. Tą metodą
    > potrafi pewnie każdy.

    NetArt: Cyt "Przykro mi lecz na chwilę obecną nie ma możliwości dodania
    dla DNS wpisów IPv6."
    az.pl widzę też :)

    Pzdr.
    K.

  • 5. Data: 2010-03-26 17:33:16
    Od: kriZb <k...@n...no>

    -----
    > az.pl widzę też :)

    Znaczy w sensie, że potrafi ;)

  • 6. Data: 2010-03-29 12:23:27
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    Jacek Zapała wrote:

    > Nie wiem jak Netart ;-) ale Active24 np. potrafi jak się do nich
    > zadzwoni i pomolestuje na tyle długo, że przełączą do admina. Tą metodą
    > potrafi pewnie każdy.

    Wystarczy napisać na b...@a...pl i wtedy nie ma problemu. Nie trzeba
    dzwonić, molestować. Jak dostanę z BOK takie zlecenie to robię od ręki.

    wer

  • 7. Data: 2010-03-31 09:52:26
    Od: Arek <a...@...a.z.e.t.a.pl>

    b...@n...pl wrote:

    > Wystarczy napisać na b...@a...pl i wtedy nie ma problemu. Nie trzeba
    > dzwonić, molestować. Jak dostanę z BOK takie zlecenie to robię od ręki.

    Doklepalibyście brakujący kawałek w interfejsie www, a nie taka robota.

    --
    Arek, arekmx|gazeta.pl

  • 8. Data: 2010-03-31 10:59:06
    Od: horhe <s...@k...mejor.pl>

    b...@n...pl wrote:

    > Wystarczy napisać na b...@a...pl i wtedy nie ma problemu. Nie trzeba
    > dzwonić, molestować. Jak dostanę z BOK takie zlecenie to robię od ręki.

    Napisałem do boku, jak już wytłumaczyłem,że nie chodzi mi o rekord AAAA
    tylko glue to zostałem spławiony ;)

  • 9. Data: 2010-03-31 15:12:55
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    horhe wrote:

    > Napisałem do boku, jak już wytłumaczyłem,że nie chodzi mi o rekord AAAA
    > tylko glue to zostałem spławiony ;)

    A kto odpowiadał?

    wer

  • 10. Data: 2010-03-31 17:46:25
    Od: horhe <z...@k...mejor.pl>

    W dniu 31.03.2010 17:12, b...@n...pl pisze:

    > A kto odpowiadał?

    Z rozgoryczenia;) musiałem usunąłem maile, a w panelu nie widzę opcji
    aby dotrzeć do zadawanych pytań. Ale nic nie stoi na przeszkodzie abym
    zapytał ponownie.