  • 1. Data: 2010-03-18 07:43:46
    Temat: Metro Ethernet - opiekun TP
    Od: Michał_Sz <s...@p...onet.pl>

    Witam, mam EVPN, co do ceny to sporo płace na 1Mbit wliczając koszy portu.
    Wiem że TP ma Metro Eternet które jest tańsze i działa równie dobrze.

    Czy ma ktoś jakiś sposób wpłynięcia na TP poprzez opiekuna czy
    kogokolwiek aby doprosić się zmiany łącza na Metro Ethernet.
    Opiekun mnie non stop zbywa że muszą zrobić inwestycję, że na razie nie
    ma tego w planach itp, ogólnie ciężko się dogadać, mam tę niedogodność
    że nie mam w okolicy żadnej konkurencji TP.
    Męczę go już ok roku i zawsze jest to samo.
    Czy mimo że jest ATM i EVPN to Metro Ethernet wymaga czegoś innego na
    centrali.

    Ostatnio Netia zaproponowała mi łącze radiolinia do 30Mbit za 10tyś,
    oczywiście wyśmiałem ich.
    Mam oddalone od siebie ok 20km miasteczko gdzie jest główna linia
    kolejowa, tylko nie wie męczy jest jakaś szansa aby od kolei wziąć łącze
    i samemu przesłać, ale te 20km to trochę jest.
    Wolał bym mimo wszystko Metro Eternet z wolumenem 80Mbit.

    Michał Sz.

  • 2. Data: 2010-03-18 20:03:18
    Temat: Re: Metro Ethernet - opiekun TP
    Od: Stefan <s...@w...pl>

    Dnia Thu, 18 Mar 2010 08:43:46 +0100, Michał_Sz napisał(a):

> [...]
    > i samemu przesłać, ale te 20km to trochę jest.
    > Wolał bym mimo wszystko Metro Eternet z wolumenem 80Mbit.

    A nie możesz wziąć tej netii po światełku tp?
    Netia sobie wydzierżawi od tp dla ciebie.

    Mateusz

  • 3. Data: 2010-03-18 20:57:09
    Od: Michał_Sz <s...@p...onet.pl>

    > A nie możesz wziąć tej netii po światełku tp?
    > Netia sobie wydzierżawi od tp dla ciebie.
    >

    > Mateusz
    Ja zapytałem o ofertę Neti o wolumen 50Mbit czy mają możliwość, mówiłem
    że mam EVPN z TP, wydawało mi się że wiedzą co dalej zrobić.

    Michał Sz.

  • 4. Data: 2010-03-18 21:44:44
    Od: shefenez <p...@h...pl>

    W dniu 2010-03-18 21:57, Michał_Sz pisze:

    > Ja zapytałem o ofertę Neti o wolumen 50Mbit czy mają możliwość, mówiłem
    > że mam EVPN z TP, wydawało mi się że wiedzą co dalej zrobić.
    >

    > Michał Sz.
    nie koniecznie :) , czasem trafia się laik który nie bardzo wie o czym
    mówi , zgodnie z info na priv , proszę o kontakt , z chęcią polecę
    swojego opiekuna