  • 1. Data: 2002-05-21 20:49:14
    Temat: domena.pl - czas oczekiwania na rejestracje
    Od: "patison" <p...@a...net>

    witam,
    interesuje mnie pewna domena, jednak wyglada na to ze
    ktos mnie uprzedzil, w przegladarce www.dns.pl od 5ciu
    tygodni widze 'domena oczekuje w kolejce na rejestracje',
    czy to jest normalne? jak dlugo nask moze rejestrowac
    domene? bo wg. mnie cos tu smierdzi.

    pozdrawiam
    patison

  • 2. Data: 2002-05-21 22:28:41
    Temat: Re: domena.pl - czas oczekiwania na rejestracje
    Od: Marcin Głowacki <m...@b...org.pl>

    In article <ace3ui$2onv$1@pingwin.acn.pl>, patison wrote:

> [...]
    > tygodni widze 'domena oczekuje w kolejce na rejestracje',
    > czy to jest normalne? jak dlugo nask moze rejestrowac

    Jesli dopełniłeś wszelkich formalności (wniosek pisemny
    przefaksowany itp.) to:

    ---
    http://www.dns.pl/zasady.html
    -
    10. Domena zostanie zarejestrowana w terminie pięciu dni roboczych od
    doręczenia NASK Wniosku w formie pisemnej.
    ---

    --
    Marcin Glowacki, sys-adm, MG4854-RIPE

  • 3. Data: 2002-05-22 00:41:44
    Od: Tomasz Śląski <t...@s...pl.invalid>

    Użytkownik "patison" <p...@a...net> napisał:

> [...]
    > tygodni widze 'domena oczekuje w kolejce na rejestracje',
    > czy to jest normalne? jak dlugo nask moze rejestrowac

    Prawdopodobnie jest to jedna z domen, która spadła po ostatniej
    czystce w NASK. Czekają, aż moze poprzedni wlasciciel ja oplaci, a
    jesli nie, to uwolnią za czas jakiś, ale za jaki - tego nawet w NASK
    sie nie dowiesz (dzwoniłem i pytałem).
    Tez mam kilka takich na oku i nic zrobic nie mogę.

    --
    TOM @ HOME
    GSM +48 607 81 83 30 GG 139980 TS635-RIPE

  • 4. Data: 2002-05-22 15:58:03
    Od: Michal Juda <m...@N...neostrada.pl>

    patison wrote:

    >jak dlugo nask moze rejestrowac
    >domene? bo wg. mnie cos tu smierdzi.

    powinien w 5 dni ale zdarza sie ze robi to duuuuuuuzo dluzej

    btw cos slyszalem o automatyzacji kupna domen w nasku - ktos cosik wie
    na ten temat ?

    --------------
    To jak dlugo trwa minuta zalezy od tego,
    po ktorej stronie drzwi od toalety sie znajdujesz.

    mailto: michal(malpa)poczta(kropka)neostrada(kropka)pl
    icq : 72886465
    gg : 3674205

  • 5. Data: 2002-05-24 13:45:50
    Od: c...@m...pl ([cookie])

    On Tue, 21 May 2002 20:49:14 +0000 (UTC), "patison"

    >ktos mnie uprzedzil, w przegladarce www.dns.pl od 5ciu
    >tygodni widze 'domena oczekuje w kolejce na rejestracje',
    >czy to jest normalne? jak dlugo nask moze rejestrowac
    >domene? bo wg. mnie cos tu smierdzi.

    smierdzi i to bardzo - mi zarejestrowali w 1 dzien, tydzien pozniej
    dostalem fakture i finito.
    nawet w dawnych czasach 5 tygodni w nasku to bylo juz cos powyzej
    sredniej...

    --
    stary sig'98 | _| , | , | '_| ||___ #poznan #fidonet 2:482/64