  • 71. Data: 2009-04-12 05:04:16
    Temat: Re: droga krzyzowa pogaducha
    Od: "Easy" <e...@o...nospam.org>

    Użytkownik "Arni" <a...@N...SPAM> napisał w wiadomości
    news:grqtp6$rd3$1@inews.gazeta.pl...

    > to jest takie wytłumaczenie skąd sie nagle ta procesja wzięła na drodze i
    > zaskoczyła motocykliste.

    > a propos piwa: no to kiedy wreszcie ? :)

    no własnie...

  • 72. Data: 2009-04-12 07:25:13
    Temat: Re: droga krzyzowa
    Od: RadoslawF <r...@g...pl>

    Dnia 2009-04-12 00:26, Użytkownik Arni napisał:

    > juz prosiłem dzis o definicje motocyklisty.
    > wlasnie po to zeby ustalic kto nim jest a kto nie.
    > Teraz pytanie: dlaczego kierujący rowerem jest nazywany rowerzysta nawet
    > jak nie ma karty rowerowej?

    Bo na logikę rowerzystą jest osoba jadąca na rowerze a motocyklistą
    osoba jadąca na motocyklu. Ale jak ktoś chce błysnąć poprawnością
    polityczną to wymyśla kombinacje w stylu "Kierowca - osoba uprawniona
    do kierowania pojazdem silnikowym." I potem okazuje się że kierowca
    który rozjechał kogoś na drodze nie jest kierowcą bo nie ma uprawnień.

    Pozdrawiam

  • 73. Data: 2009-04-12 08:38:28
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Użytkownik "RadoslawF" <r...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > do kierowania pojazdem silnikowym." I potem okazuje się że kierowca
    > który rozjechał kogoś na drodze nie jest kierowcą bo nie ma uprawnień.
    No to na logike motocyklista jest tez napruty jak patefon koles ktory ukradl
    komus moto, zupelnie jak ty albo Arni.
    To na logike.

    --
    BartekGSXF
    Ave1,8

  • 74. Data: 2009-04-12 08:42:14
    Od: Arni <a...@N...SPAM>

    BartekGSXF pisze:

    > No to na logike motocyklista jest tez napruty jak patefon koles ktory ukradl
    > komus moto, zupelnie jak ty albo Arni.
    > To na logike.

    na taką logike to dostaniesz w morde przy najblizszej okazji, nie bede
    sie bawił w straszenie sądami za pomowienie czy cos takiego

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 75. Data: 2009-04-12 08:53:53
    Od: "mazdah" <g...@o...pl>

    Użytkownik "BartekGSXF" <b...@g...com> napisał w wiadomości
    > No to na logike motocyklista jest tez napruty jak patefon koles ktory
    > ukradl komus moto, zupelnie jak ty albo Arni.
    > To na logike.

    Na logike, to wlasnie zasugerowales ze Radek albo Arni ukradli komus moto
    bedac naprutymi jak patefon ;)

    Ale przekaz panialem.

    Jednak motocyklista jest kazdy kierujacy motocyklem. Bez wzgledu na to jak
    w jego posiadanie wszedl oraz jak bardzo napruty jest czy tez jak bardzo zle
    jedzie.
    Nie probujmy do tego dorabiac ideologii. Bo nawet "kierujacy motocyklem"
    moze kogos obrazic, bo przeciez motocyklista tez musi ( od czasu do czasu )
    kierowac motocyklem. Prasa i policja raczej nie moze sobie pozwolic na
    stosowanie wyrazenia "pojeb na motocyklu" ;)

  • 76. Data: 2009-04-12 09:20:07
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Użytkownik "mazdah" <g...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "BartekGSXF" <b...@g...com> napisał w wiadomości
    >
    > Na logike, to wlasnie zasugerowales ze Radek albo Arni ukradli komus moto
    > bedac naprutymi jak patefon ;)
    >
    > Ale przekaz panialem.
    Oczywiscie, ze nie sa. Tak samo jak nie byl "motocyklista" ten idiota.

> [...]
    > czasu ) kierowac motocyklem. Prasa i policja raczej nie moze sobie
    > pozwolic na stosowanie wyrazenia "pojeb na motocyklu" ;)
    Ale my tu mozemy. Bo chyba ludzie bedacy tu na grupie umieja rozroznic to
    pojecie. Wlasnie dlatego dziwie sie Arniemu, ze chce miec definicje.
    Dla postronnych bedzie on motocyklista i wszyscy beda na nas wieszac psy.
    Dla "preclowiczow" raczej nie powinien byc postrzegany jako "jeden z nas".
    Bo chyba nie jestesmy "pijanymi pojebami na motorach", nie?

    --
    BartekGSXF
    Ave1,8

  • 77. Data: 2009-04-12 09:31:35
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    "BartekGSXF" <b...@g...com> wrote

    > Dla "preclowiczow" raczej nie powinien byc postrzegany jako "jeden z nas".
    > Bo chyba nie jestesmy "pijanymi pojebami na motorach", nie?

    Czasem jak sobie juz pojezdze i siade w domu, i pomysle
    to odczuwam jakies takie dreczace "ale ja jestem pojebany"
    i co...?

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

  • 78. Data: 2009-04-12 09:43:07
    Od: RadoslawF <r...@g...pl>

    Dnia 2009-04-12 11:20, Użytkownik BartekGSXF napisał:

> [...]
    > Dla "preclowiczow" raczej nie powinien byc postrzegany jako "jeden z nas".
    > Bo chyba nie jestesmy "pijanymi pojebami na motorach", nie?

    Bo wystarczyło napisać że nie jest "jeden z nas", a nie wymyślać
    skomplikowane teorie dla udowodnienia że nie jest motocyklistą.
    :-)

    Pozdrawiam

  • 79. Data: 2009-04-12 10:12:27
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    > na taką logike to dostaniesz w morde przy najblizszej okazji, nie bede sie
    > bawił w straszenie sądami za pomowienie czy cos takiego
    Po pierwsze
    zluzuj bo nie pisalem do ciebie tylko do RadkaF,
    po drugie
    po kiego grzyba prosisz o definicje jak powinienes wiedziec, kim byl ten
    delikwent co sie tam wpierniczyl w ludzi, bo motocyklista w rozumieniu
    "grupy" pl.rec.motocykle nie byl
    po trzecie
    albo zgoda bo _nie napisalem_ ze jestescie, tylko odnioslem sie do
    uogolniania i wrzucania wszystkich do jednego wora
    po czwarte
    jak nadal uwazasz, ze mi sie nalezy to dawaj
    miasto masz w stopce adres moge Ci podac

    pozdrawiam

    --
    BartekGSXF
    Ave1,8

  • 80. Data: 2009-04-12 10:15:24
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    > jak nadal uwazasz, ze mi sie nalezy to dawaj
    > miasto masz w stopce adres moge Ci podac

    To umówcie się tak gdzieś w centralnej Polsce. Podajcie tu wszystkim termin
    i miejsce. Wszyscy przyjedziemy i popatrzymy.

    --
    Grzybol