  • 1. Data: 2010-01-27 08:05:13
    Temat: drogowcy zaskoczyli zimę
    Od: "PaweL" <l...@i...pl>

    Dzisiaj na warszawskich drogach jest chyba więcej soli niż śniegu.
    Wypiskałem z litr płynu na 15km trasie żeby coś widzieć. Horror. Następne
    2mln zł poszło w kanalizację.

    Paweł

  • 2. Data: 2010-01-27 08:37:05
    Temat: Re: drogowcy zaskoczyli zim
    Od: "Z\(a\)miennik" <a...@e...pl>

    Wiecznie niezadowoleni.
    Gdyby nie bylo soli tylko snieg to pisałbyś ze Horror bo nie da sie jezdzic.
    Weź sie zastanów zanim znow cos napiszesz...

  • 3. Data: 2010-01-27 08:52:40
    Od: Wojtek <a...@p...pl>

    Z(a)miennik pisze:
    > Wiecznie niezadowoleni.
    > Gdyby nie bylo soli tylko snieg to pisałbyś ze Horror bo nie da sie jezdzic.
    > Weź sie zastanów zanim znow cos napiszesz...

    Nie da sie jezdzic przez dziury w asfalcie. snieg mozna odgarnac a
    reszta to kwestja opon i umiejetnosci. W wielu miejscach soli sie nie
    uzywa a ludzie daja rade

  • 4. Data: 2010-01-27 10:04:28
    Temat: Re: drogowcy zaskoczyli zimę
    Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>

    PaweL pisze:
    > Dzisiaj na warszawskich drogach jest chyba więcej soli niż śniegu.
    > Wypiskałem z litr płynu na 15km trasie żeby coś widzieć. Horror. Następne
    > 2mln zł poszło w kanalizację.

    A jak bys wjechal do rowu przez kawalek lodu na drodze to bys narzekal,z
    e nie sybia. Chyba jestes z tych co w lecie chca zime a w zimie lato.

  • 5. Data: 2010-01-27 10:17:34
    Od: "Kriso" <b...@a...pl>

    Użytkownik "Z(a)miennik" <a...@e...pl> napisał w wiadomości

    > Wiecznie niezadowoleni.
    > Gdyby nie bylo soli tylko snieg to pisałbyś ze Horror bo nie da sie
    > jezdzic.
    > Weź sie zastanów zanim znow cos napiszesz...

    W 100% masz racje. Jest posypane to zle, nie jest posypane jezdzic sie nie
    da. Sa dziury jest zle, naprawia sie droge zle bo korek.....itp.
    Ale trzeba za swoj nieudany dzien na kogos frustracje przelac.

    Kriso

  • 6. Data: 2010-01-27 18:01:22
    Od: "topek " <t...@g...pl>

    PaweL <l...@i...pl> napisał(a):

    > Dzisiaj na warszawskich drogach jest chyba więcej soli niż śniegu.
    > Wypiskałem z litr płynu na 15km trasie żeby coś widzieć. Horror. Następne
    A propos zuzywania plynu to ja na odcinku 460km
    Monachium-Drezno zuzylem 12L plynu :-/
    Bylo -15 stopni zamarzal plyn a spod kol walila wlasnie sol na szybe.
    Co minute trzeba bylo szybe czyscic, a ze mam xenony fabryczne to i zuzycie
    wieksze.

    topek -> jak zawsze pozdrawiajacy

  • 7. Data: 2010-01-27 19:30:29
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    topek pisze:

> [...]
    > Bylo -15 stopni zamarzal plyn a spod kol walila wlasnie sol na szybe.
    > Co minute trzeba bylo szybe czyscic, a ze mam xenony fabryczne to i zuzycie

    Cześć Topek - co Ty tutaj za bzdury opowiadasz? ;) Przecież tutaj już
    dawno specjaliści orzekli, że Niemcy nie solą i żadnych brudów nie
    ma :)

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 8. Data: 2010-01-27 19:39:31
    Od: jacek2v <j...@g...com>

    On 27 Sty, 08:37, "Z\(a\)miennik" <a...@e...pl> wrote:
    > Wiecznie niezadowoleni.
    > Gdyby nie bylo soli tylko snieg to pisałbyś ze Horror bo nie da sie jezdzic.
    > Weź sie zastanów zanim znow cos napiszesz...

    A może to jest tak, że dla jednych sól przeszkadza a dla innych śnieg
    przeszkadza? I weź tu dogódź wszystkim :)
    BTW: Dla mnie może być śnieg, ale jak jest lód to lepiej jak jest
    trochę soli, a najlepiej chlor :)