  • 1. Data: 2012-01-05 15:05:39
    Temat: drożeje autostrada, bo ciężarówki nie chcą płacić e-myta
    Od: "PavveL" <l...@i...pl>

    "...Zdaniem Stalexportu, o konieczności aktualizacji stawek decyduje m.in.
    spadek liczby samochodów ciężarowych na autostradzie, w związku z likwidacją
    winiet i wprowadzeniem od 1 lipca 2011 roku rzeczywistego poboru opłat dla
    tej kategorii pojazdów..."
    http://www.rmf24.pl/fakty/polska/news-podwyzka-oplat
    -na-a4-18-zl-za-przejazd,nId,425330

    Lemingom gratulujemy wyboru przywódców tego kraju...

  • 2. Data: 2012-01-05 15:10:21
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "PavveL" <l...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > http://www.rmf24.pl/fakty/polska/news-podwyzka-oplat
    -na-a4-18-zl-za-przejazd,nId,425330

    > Lemingom gratulujemy wyboru przywódców tego kraju...

    To chyba dobrze dla Stalexportu, że te wredne TIR-y nie dewastują im
    nawierzchni.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 3. Data: 2012-01-05 15:56:06
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "PavveL" napisał w wiadomości grup
> [...]
    >http://www.rmf24.pl/fakty/polska/news-podwyzka-opla
    t-na-a4-18-zl-za-przejazd,nId,425330

    >Lemingom gratulujemy wyboru przywódców tego kraju...

    No wiesz, jak mi sie wydaje to historia tej podwyzki lezy jeszcze
    gdzies w rzadzie Buzka, od tego czasu wszystkie partie juz rzadzily
    :-)

    Jeszcze ciekaw jestem stanowiska GD

    J.

  • 4. Data: 2012-01-05 16:02:30
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2012-01-05 15:05, PavveL pisze:
> [...]
    > http://www.rmf24.pl/fakty/polska/news-podwyzka-oplat
    -na-a4-18-zl-za-przejazd,nId,425330

    > Lemingom gratulujemy wyboru przywódców tego kraju...

    ...sprzed wielu lat, tym co podpisywali umowę ze stalexportem,
    oraz nieco póżniejszych, którzy podpisali akcesję do UE.

    Po dodaniu jednego do drugiego - nie mamy teraz dobrego wyjścia.

  • 5. Data: 2012-01-05 16:14:38
    Od: Rafał Grzelak <s...@s...com>

    PavveL wrote:

    > Lemingom gratulujemy wyboru przywódców tego kraju...

    Wlasnie! Przyznac sie kto w 1993 glosowal na SLD przez co Stalexport
    dostal w 1997 roku 30-letnia koncesje na ten odcinek autostrady?!

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 6. Data: 2012-01-05 16:18:19
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Jakub,

> [...]
    > oraz nieco póżniejszych, którzy podpisali akcesję do UE.
    > Po dodaniu jednego do drugiego - nie mamy teraz dobrego wyjścia.

    Odpuść - małe PiSiorki tak mają - żadne krzyki i płacze nie przekonają
    ich, że czarne jest czarne a białe - białe.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 7. Data: 2012-01-05 16:59:19
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2012-01-05 16:14, Rafał Grzelak pisze:

    > Wlasnie! Przyznac sie kto w 1993 glosowal na SLD przez co Stalexport
    > dostal w 1997 roku 30-letnia koncesje na ten odcinek autostrady?!

    Już widzę ten las rąk! :)

  • 8. Data: 2012-01-05 17:18:56
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Rafał Grzelak" napisał w wiadomości
    >Wlasnie! Przyznac sie kto w 1993 glosowal na SLD przez co Stalexport
    >dostal w 1997 roku 30-letnia koncesje na ten odcinek autostrady?!

    I na PSL, bo byli w koalicji. Ladnych pare mln osob :-)

    A ja musze Buzka przeprosic, bo widac ten odcinek to przed nim sie
    sprzywatyzowal.

    Tym niemniej pozniej bylo wiele okazji do renegocjacji umowy, i zaden
    kolejny rzad oplat nie obnizal :-)

    J.

  • 9. Data: 2012-01-05 17:31:23
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2012-01-05 15:10, yabba pisze:
    > Użytkownik "PavveL" <l...@i...pl> napisał w wiadomości
    -na-a4-18-zl-za-przejazd,nId,425330

    > To chyba dobrze dla Stalexportu, że te wredne TIR-y nie dewastują im
    > nawierzchni.

    Widocznie z tego powodu wzrosły im koszty eksploatacji.

    A.

  • 10. Data: 2012-01-05 17:38:20
    Od: Arek <a...@a...pl>

> [...]
    > http://www.rmf24.pl/fakty/polska/news-podwyzka-oplat
    -na-a4-18-zl-za-przejazd,nId,425330

    > Lemingom gratulujemy wyboru przywódców tego kraju...

    Nie przesadzajmy co to jest 18PLN, dziennie przejeżdża tam ok 30 000, co
    daje nam przychód roczny ok: 200mln PLN. I co za te pieniądze można
    zrobić? Stalexport na pewno na remoncie tej drogi nie zarabia.

    A.