  • 1. Data: 2012-01-05 15:28:23
    Temat: W TV podali, że nowe zasady zdawania prawka wejdą dopiero w 2013
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    Minister opóźnił termin wejścia w życie przepisów.

  • 2. Data: 2012-01-06 11:25:11
    Od: Andrzej Zbierzchowski <a...@g...pl>

    W dniu 2012-01-05 15:28, Marcin N pisze:
    > Minister opóźnił termin wejścia w życie przepisów.

    Ja bym każdemu dorzucił obowiązkową psychotechnikę....

  • 3. Data: 2012-01-06 13:29:32
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Andrzej,

    Friday, January 6, 2012, 11:25:11 AM, you wrote:

    > Ja bym każdemu dorzucił obowiązkową psychotechnikę....
    A ja zalecił zmianę czytnika na taki, który nie psuje poprawnie
    zadeklarowanych polskich robali.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 4. Data: 2012-01-06 21:33:31
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2012-01-06 13:29, *RoMan Mandziejewicz* napisał, a mnie coś
    podkusiło, żeby odpisać:

    > A ja zalecił zmianę czytnika na taki, który nie psuje poprawnie
    > zadeklarowanych polskich robali.

    To nie czytnik, tylko użyszkodnik, który ustawił ISO na sztywno

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 5. Data: 2012-01-06 22:17:30
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Mirek,

    Friday, January 6, 2012, 9:33:31 PM, you wrote:

    > To nie czytnik, tylko użyszkodnik, który ustawił ISO na sztywno

    Czytnik - ja mam ustawione ISO na wysyłaniu (mogę ręcznie zmienić, co
    zresztą zrobiłem w poprezednim poście) ale to ma sie nijak do
    przyjmowania poprawnej deklaracji na wejsciu. Jedynie brak deklaracji
    może namieszać ale w tym wypadku to nie nastapiło.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 6. Data: 2012-01-07 11:10:49
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" <r...@p...pl>

> [...]
    > przyjmowania poprawnej deklaracji na wejsciu. Jedynie brak deklaracji
    > może namieszać ale w tym wypadku to nie nastapiło.

    Tak trudno zrozumieć, że na wejściu można ustawić na sztywno ?

  • 7. Data: 2012-01-07 11:12:18
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2012-01-07 11:10, John Kołalsky pisze:

    > Tak trudno zrozumieć, że na wejściu można ustawić na sztywno ?

    Można tylko po co? Jak jest zadeklarowane kodowanie, to takie powinno
    być użyte, jak nie ma to i tak zostanie zastosowane domyślne.

    --
    Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...wp.pl
    Green Trafic 140 dCi

  • 8. Data: 2012-01-07 11:59:32
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello John,

    Saturday, January 7, 2012, 11:10:49 AM, you wrote:

    > Tak trudno zrozumieć, że na wejściu można ustawić na sztywno ?

    Ale po co to robić?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 9. Data: 2012-01-07 14:30:02
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2012-01-07 11:59, *RoMan Mandziejewicz* napisał, a mnie coś
    podkusiło, żeby odpisać:

    > Ale po co to robić?

    O to zapytaj użyszkodnika :) - jak widzisz mi taki sam czytnik nie psuje
    kodowania :) - i nie muszę (choć mogę) nic robić z kodowaniem - dzieje
    się to automagicznie i w 99.99% dobrze.

  • 10. Data: 2012-01-07 21:31:44
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Grejon" <g...@g...com>

    > Można tylko po co? Jak jest zadeklarowane kodowanie, to takie powinno być
    > użyte, jak nie ma to i tak zostanie zastosowane domyślne.

    Ale jak jakieś głupki piszą o ISO to tak sobie ustawił