  • 1. Data: 2014-01-06 11:46:39
    Temat: drut w izolacji 24 AWG
    Od: Jawi <t...@p...com>

    Hej,
    Znajomy poszukuje drutu w izolacji o grubości 24AWG to wychodzi mi 0,65
    średnicy lub 0,3 mm2. Myślałem, że źle szuka i jest go pełno. A tu zonk,
    tez nie mogę znaleźć. Tak mało popularny? ;)
    Drut, nie żadne linki.

  • 2. Data: 2014-01-06 12:03:11
    Temat: Re: drut w izolacji 24 AWG
    Od: Dariusz Dorochowicz <_...@w...com>

    W dniu 2014-01-06 11:46, Jawi pisze:
> [...]
    > średnicy lub 0,3 mm2. Myślałem, że źle szuka i jest go pełno. A tu zonk,
    > tez nie mogę znaleźć. Tak mało popularny? ;)

    A skąd takie wartości? Wg moich danych to raczej 0.5mm średnicy. No
    chyba, że chodzi o 22AWG. I czy chodzi o pojedyncze druty, czy o całe
    kable?

    Pozdrawiam

    DD

  • 3. Data: 2014-01-06 12:45:01
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Jawi,

    Monday, January 6, 2014, 11:46:39 AM, you wrote:

> [...]
    > średnicy lub 0,3 mm2. Myślałem, że źle szuka i jest go pełno. A tu zonk,
    > tez nie mogę znaleźć. Tak mało popularny? ;)

    24AWG to 0.511mm (0.2mm^2) a nie 0.65mm. Drut 0.5mm (0.196mm^2) w
    izolacji jest bardzo łatwo dostępny.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 4. Data: 2014-01-06 22:10:26
    Od: Jawi <t...@p...com>

    > 24AWG to 0.511mm (0.2mm^2) a nie 0.65mm. Drut 0.5mm (0.196mm^2) w
    > izolacji jest bardzo łatwo dostępny.

    o rany pomyliłem :) naturalnie 0,5 jest zatrzęsienie takich drutów :)
    to wg naszych norm zbliżony byłby o średnicy 0.6mm do 22AWG i tego chyba
    nie ma za bardzo jak widzę
    a drut i akurat taki bo on to potrzebuje do szkoły coś z dzieciakami
    chcą robić na płytkach stykowych i do tych celów najlepszy jest właśnie taki

  • 5. Data: 2014-01-06 22:35:40
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Jawi,

> [...]
    > a drut i akurat taki bo on to potrzebuje do szkoły coś z dzieciakami
    > chcą robić na płytkach stykowych i do tych celów najlepszy jest właśnie taki

    Wiem, że nie tego szukasz ale tego możesz użyć:
    http://sklep.feryster.pl/index.php?page=shop.product
    _details&flypage=flypage-ask.tpl&product_id=20978&ca
    tegory_id=696&option=com_virtuemart&Itemid=163
    Cena za metr bieżący.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 6. Data: 2014-01-06 22:55:45
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 06 Jan 2014 22:10:26 +0100, Jawi napisał(a):

    > o rany pomyliłem :) naturalnie 0,5 jest zatrzęsienie takich drutów :)
    > to wg naszych norm zbliżony byłby o średnicy 0.6mm do 22AWG i tego chyba
    > nie ma za bardzo jak widzę

    Ale co, nie ma drutu 0.65mm ?

    http://elektronika-sklep.pl/sklep/p9953,drut-nawojow
    y-0-65-szpula-1-0kg.html

    Do koszyka dodal.

    J.

  • 7. Data: 2014-01-06 23:07:18
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F.,

    > Ale co, nie ma drutu 0.65mm ?
    > http://elektronika-sklep.pl/sklep/p9953,drut-nawojow
    y-0-65-szpula-1-0kg.html
    > Do koszyka dodal.

    Kłopotliwy w odizolowywaniu. Nie każdy ma tygiel.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 8. Data: 2014-01-07 00:07:49
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>

    Jawi wrote:
> [...]
    > 0,65 średnicy lub 0,3 mm2. Myślałem, że źle szuka i jest go pełno. A
    > tu zonk, tez nie mogę znaleźć. Tak mało popularny? ;)

    a ile ty tego potrzebujesz bo mam wrażenie, że to są jakieś śmieszne
    ilości i te wszystkie porady są przerostem formy...

    jeffrey

  • 9. Data: 2014-01-07 01:57:17
    Od: Jawi <t...@p...com>

    W dniu 2014-01-07 00:07, Jeffrey pisze:
    > a ile ty tego potrzebujesz bo mam wrażenie, że to są jakieś śmieszne
    > ilości i te wszystkie porady są przerostem formy...
    po kilka metrów z rożnych kolorów z tego co wiem, no hurt to nie jest i
    nie o ilość idzie tylko o to, że tą średnicę ciężko dostać w drucie

  • 10. Data: 2014-01-07 02:20:20
    Od: Jawi <t...@p...com>

> [...]
    _details&flypage=flypage-ask.tpl&product_id=20978&ca
    tegory_id=696&option=com_virtuemart&Itemid=163
    dzięki wielkie, fakt, nie do końca to, ale może się nada jak nic innego
    nie będzie
    jest trochę za bezpieczny :) choć może się będzie tym małym rączkom
    lepiej na nich operowało? ;)
    Ogólnie TDY z żyłą 0,6 w pojedynczej izolacji telefonika robi, ale czy
    detalicznie sprzedają to jeszcze nie wiem, no i tu jest 0,65mm
    A za zestaw takich kabelków pociętych (gdzie nie ma więcej niż z 3m)
    chcą kilkanaście złotych...

    pozdrawiam