  • 1. Data: 2010-03-06 23:43:33
    Temat: duster
    Od: "amstav" <w...@o...pl>

    mam pytanie dotyczace nowego suva ducia duster: czy ktos widzial juz gdzies
    w necie jakies informacje na temat silnikow i spalania jakie beda mialy ?
    czy wiadomo ile bedzie kosztowac 4x4 ?

  • 2. Data: 2010-03-07 01:53:45
    Temat: Re: duster
    Od: AL <a...@s...tam>

    http://www.francuskie.pl/wiadomosci/5389

    > czy wiadomo ile bedzie kosztowac 4x4 ?

    4x4 od 50tys - ale b.uboga wersja
    http://motoryzacja.interia.pl/wiadomosci/ceny/news/d
    uster-za-39-900-zl,1446978,339

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 3. Data: 2010-03-07 07:32:01
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    Użytkownik "amstav" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
    > mam pytanie dotyczace nowego suva ducia duster: czy ktos widzial juz
    > gdzies w necie jakies informacje na temat silnikow i spalania jakie beda
    > mialy ? czy wiadomo ile bedzie kosztowac 4x4 ?

    O spalaniu nie doczytałem, ale 110km to mocno mało IMO. Poza tym to 4x4 ma
    służyć do jazdy "terenowej" i nie moge dojść czy jak się zablokuje do jazdy
    po śliskim (po śniegu), ale z prędkościami drogowymi (~80km/h) to się coś
    zmieli czy nie. Mozna używać tego systemu permanentnie?

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 4. Data: 2010-03-07 08:26:31
    Od: n...@o...pl

    Witam serdecznie.

    > O spalaniu nie doczytałem, ale 110km to mocno mało IMO.
    Sądząc po masie i wielkości auta można spodziewać się 9-10l. benzyny i 7-8 ropy.

> [...]
    > po śliskim (po śniegu), ale z prędkościami drogowymi (~80km/h) to się coś
    > zmieli czy nie. Mozna używać tego systemu permanentnie?
    Nie ma centralnego dyfra, więc na pewno nie można. Pewnie będzie tak jak w
    Nissanie, blokada do 40km./h. Nawet pokrętło to samo ;-)
    Pozdrawiam.

    Sebastian
    http://www.speedyelise.fora.pl/

  • 5. Data: 2010-03-07 08:40:49
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    Użytkownik <n...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Nie ma centralnego dyfra, więc na pewno nie można. Pewnie będzie tak jak w
    > Nissanie, blokada do 40km./h. Nawet pokrętło to samo ;-)

    Ciekawe czy będzie takie wrażenie jakie opisują "w haldexie" tzn. że w
    czasie przejazdu przez zakręt i utracie przyczepności tył się nagle załącza
    i auto dostaje kopa przez co robi się nerwowo tym bardziej, że dacie nie ma
    ESP.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 6. Data: 2010-03-08 11:06:57
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    amstav pisze:
    > mam pytanie dotyczace nowego suva ducia duster: czy ktos widzial juz gdzies
    > w necie jakies informacje na temat silnikow i spalania jakie beda mialy ?
    > czy wiadomo ile bedzie kosztowac 4x4 ?

    Także mnie to ciekawi, auto prezentuje się z zewnątrz dosyć atrakcyjnie,
    jeśli wnętrze nie sprawi na mnie negatywnego wrażenia a spalanie nie
    będzie przekraczało w cyklu mieszanym 6l ON lub 11L LPG to chyba mają
    już klienta w postaci mojej osoby.

    --
    krzysiek82

  • 7. Data: 2010-03-08 11:16:44
    Od: n...@o...pl

> [...]
    > i auto dostaje kopa przez co robi się nerwowo tym bardziej, że dacie nie ma
    Z takimi silnikami to się nawet nie załączy w zakręcie. Chyba, że na jedynce
    przy 20km./h.

  • 8. Data: 2010-03-08 11:23:41
    Od: "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl>

    W dniu 2010-03-08 11:06, krzysiek82 pisze:

> [...]
    > jeśli wnętrze nie sprawi na mnie negatywnego wrażenia a spalanie nie
    > będzie przekraczało w cyklu mieszanym 6l ON lub 11L LPG to chyba mają

    Wnętrze - tutaj masz jakieś fotki:
    http://www.francuskie.pl/wiadomosci/5389

    --
    Wojciech Smagowicz

  • 9. Data: 2010-03-08 11:32:58
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Wojciech Smagowicz [ZIWK] pisze:
    > Wnętrze - tutaj masz jakieś fotki:
    > http://www.francuskie.pl/wiadomosci/5389

    wiem dzięki, widziałem ale ja muszę wszystko wydotykać wtedy się jestem
    w stanie do czegoś przekonać lub nie :)

    --
    krzysiek82

  • 10. Data: 2010-03-08 16:52:52
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    Użytkownik "krzysiek82" <s...@u...pl> napisał w wiadomości

    > wiem dzięki, widziałem ale ja muszę wszystko wydotykać wtedy się jestem w
    > stanie do czegoś przekonać lub nie :)

    Silniki są bardzo słabe ;/

    --
    pozdrawiam