    From: Xneme <r...@w...pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: dwa lacza, wysylanie jednym odbieranie drugim
    Date: Tue, 04 Jul 2006 19:23:21 +0200

    WItam

    Pisalem na isp.tech ale niestety moj post nie jest tam umieszczany
    dlatego pisze tutaj

    Mam mazliwosc posiadania lacz od jednego operatora za posrednictwem
    dwoch radiolini. Poniewaz przeplywnosc radiolini jest niewystarczajaca
    aby pociagnac downstram +upstream operator zaoferowal mi mozliwosc ze
    downstream bedzie szedł przez radiolinie 1 a upload radiolinie 2.

    1.Czym nalezy sie zainteresowac zeby odpowiednio skonfigurowac
    interfejsy w linuxie? Ewentualnie jak ktos ma skrypcik to bym poprosil

    2. Byc moze jedna będzie radiolinia a drugi to zwykly lmdss co dac na
    upstream a co na downstream wtedy?