  • 1. Data: 2004-09-21 13:05:10
    Temat: echostar.pl
    Od: "Mateusz\(Amkacz\)" <m...@...sygnaturce>

    jakies opinie o tym providerze?
    mam do konca miesiaca czas by zamowic na promocyjnych warunkach...
    jak pingi?
    jak transfery?
    technik mi powiedzial: "pingi do 30ms na terenie polski w grach"
    "4 lacza - pozman,crowley,ipartners,telbank"
    "mamy bgp, wiec nie bedzie problemów z zatykaniem"

    brzmi ślicznie
    ceny także

    miejsce os.Kosmonautow 13/152

    --
    Mateusz (Amkacz) Belattaf _____ _____ | | _______ ____ ________
    amkacz[malpa]mp3.pl \__ \ / \| |/ /\__ \ _/ ___\\___ /

  • 2. Data: 2004-09-21 14:00:47
    Temat: Re: echostar.pl
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    <m...@...sygnaturce> napisal(a):
> [...]
    > "4 lacza - pozman,crowley,ipartners,telbank"
    > "mamy bgp, wiec nie bedzie problemów z zatykaniem"

    Miasto default.
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl - rejsy morskie

  • 3. Data: 2004-09-21 15:24:24
    Od: "Mateusz\(Amkacz\)" <m...@...sygnaturce>

    Obywatel Samotnik <s...@s...eu.org> naskrobał:

    > Miasto default.

    "default" należy do zbioru jednoelementowego {Poznań} znanego adresatom
    tegoż posta -_-

  • 4. Data: 2004-09-21 20:33:36
    Od: viRRus <v...@c...poczta.fm>

    Użytkownik Mateusz(Amkacz) napisał:

    > "default" należy do zbioru jednoelementowego {Poznań} znanego adresatom
    > tegoż posta -_-

    To bądź tak łaskaw wysłac tego posta na lokalna grupę poznańską, a stąd
    go skasować

    V.

  • 5. Data: 2004-09-21 21:04:47
    Od: Lukasz Trabinski <l...@t...net>

    viRRus <v...@c...poczta.fm> wrote:

    > To bądź tak łaskaw wysłac tego posta na lokalna grupę poznańską, a stąd
    > go skasować

    Posty, typu używaj googli, ntg i inne z moralizatorskie, czynią jeszcze
    większy burdel na grupie, niż pozostawiony taki bez reakcji...
    Jeśli chodzi o weryfikacje ofert handlowych poszczególnych ISP, sprawa
    jest dość prosta, należy użyć ogólnie dostępnych narzędzi w rodzaju
    różnorakich looking-glassów (http://www.traceroute.org), bazy RIPE
    (http://www.ripe.net), wykonać kilka testów z różnych sieci etc.

    --
    *[ ŁT ]*

  • 6. Data: 2004-09-21 21:54:06
    Od: "Mateusz\(Amkacz\)" <m...@...sygnaturce>

    Obywatel Lukasz Trabinski <l...@t...net> naskrobał:

> [...]
    > Jeśli chodzi o weryfikacje ofert handlowych poszczególnych ISP, sprawa
    > jest dość prosta, należy użyć ogólnie dostępnych narzędzi w rodzaju

    zrobione zanim zadałem pytanie.
    ale lubie wiedzieć na co będe wywalał kase przez 12 miesięcy.

  • 7. Data: 2004-09-21 22:06:17
    Od: "Mateusz\(Amkacz\)" <m...@...sygnaturce>

    Obywatel viRRus <v...@c...poczta.fm> naskrobał:

    > To bądź tak łaskaw wysłac tego posta na lokalna grupę poznańską, a stąd
    > go skasować

    Grupa poznańska jest pełna ludzi którzy zadają mi pytanie co to jest ping w
    odpowiedzi na posta o podobnej treści, albo odpowiadają na takie pytania
    bardzo wnikliwie, zamiast na moje zadane w głównym wątku.

    grupa polip czasami jest odwiedzana przez ludzi, którzy wiedzą co jest pięć.

  • 8. Data: 2004-09-22 04:11:42
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    u nas nie ma osiedla Kosmonautów !!!

    --
    futszaK
    598339018 887233199

  • 9. Data: 2004-09-22 11:08:56
    Od: "owz" <o...@N...pl>

    futszaK napisał:

    > u nas nie ma osiedla Kosmonautów !!!

    Chodzi o miasto Poznań.
    --
    || owz || owz[at]icpnet[dot].pl || Poznan ||

  • 10. Data: 2004-09-22 13:08:56
    Od: Jakub Żukowski <j...@N...gmail.com>

    Witam,
    > u nas nie ma osiedla Kosmonautów !!!
    Moglbys darowac sobie takie posty, to sa tylko stracone kB, stracony czas,
    ktore nic nie wnosza.

    --
    Jakub 'Venom' Żukowski
    mobile: (+48 502) 819 219