  • 11. Data: 2004-09-22 20:05:45
    Temat: Re: echostar.pl
    Od: RusH <l...@p...pl>

    Jakub Żukowski <j...@N...gmail.com> wrote :

    > Witam,

    > Moglbys darowac sobie takie posty, to sa tylko stracone kB,
    > stracony czas, ktore nic nie wnosza.

    o WLASNIE, ja stracilem czas czytajac pierwszego posta w watku bo komus
    sie nie chcialo napisac jakie miasto.

    Pozdrawiam.
    --
    RusH //
    http://randki.o2.pl/profil.php?id_r=352019

  • 12. Data: 2004-09-22 21:40:37
    Od: "riemann" <t...@t...pl>

    Użytkownik "Mateusz(Amkacz)" <m...@...sygnaturce> napisał w wiadomości
    > jakies opinie o tym providerze?
    > mam do konca miesiaca czas by zamowic na promocyjnych warunkach...
    > jak pingi?
    > jak transfery?
    > technik mi powiedzial: "pingi do 30ms na terenie polski w grach"

    Po radiu, czy w kablówce? Z tego co wiem ta firma działa na obu gruntach.

  • 13. Data: 2004-09-23 11:47:26
    Od: "Mateusz\(Amkacz\)" <m...@...sygnaturce>

    Obywatel riemann <t...@t...pl> naskrobał:

    > Po radiu, czy w kablówce? Z tego co wiem ta firma działa na obu gruntach.

    Ja mam możliwość zainstalowania po kablu(i tylko taka możliwośc by mnie
    interesowałą - żależy mi na niskich opóźnieniach).
    Na szczescie dogadalem sie an 3dniowy okres próbny - więc dla potomnych w
    tym topiku opisze swoje wrażenia.
    Może potem ktoś szukająć na gropus.google.pl znajdzie moje wypowiedzi (mi
    sie nie udalo znalezc zadnych rzetelnych informacji)

    --
    Mateusz (Amkacz) Belattaf _____ _____ | | _______ ____ ________
    amkacz[malpa]mp3.pl \__ \ / \| |/ /\__ \ _/ ___\\___ /

  • 14. Data: 2004-09-23 11:53:31
    Od: "Mateusz\(Amkacz\)" <m...@...sygnaturce>

    Obywatel RusH <l...@p...pl> naskrobał:

    > o WLASNIE, ja stracilem czas czytajac pierwszego posta w watku bo komus
    > sie nie chcialo napisac jakie miasto.

    bywa -_-
    założeniem przy pisaniu na TĘ grupę było, iż większość bywalców potrafi:
    http://whois.dns.pl/cgi-bin/whois.pl

  • 15. Data: 2004-09-23 14:25:14
    Od: "Slawomir Tobis" <u...@W...Moje.Nazwisko.pl>

    Mateusz(Amkacz) <m...@...sygnaturce> wrote:

> [...]
    > Może potem ktoś szukająć na gropus.google.pl znajdzie moje wypowiedzi
    > (mi sie nie udalo znalezc zadnych rzetelnych informacji)

    Krótko i węzłowato: użytkuję (po kablu) od około 2 lat. Mieli lepsze i
    gorsze okresy, ale w tej chwili naprawdę brak powodów do narzekań. Do dużych
    serwerów w .pl pingi są z reguły w przedziale 30-60 ms (raczej mniej niż
    więcej) - jeśli akurat ten aspekt ciebie interesuje.

    --
    Sławomir Tobis
    * GSM w fotografii: http://www.mobile-internet.org

  • 16. Data: 2004-09-23 16:37:41
    Od: RusH <l...@p...pl>

> [...]

    > Obywatel RusH <l...@p...pl> naskrobał:

    > bywa -_-
    > założeniem przy pisaniu na TĘ grupę było, iż większość bywalców

    LOL, moze jeszcze mam do kazdego dzwonic i sie pytac jakiego koloru
    maja majtki ?

    Pozdrawiam.

  • 17. Data: 2004-09-23 23:41:19
    Od: "Mateusz\(Amkacz\)" <m...@...sygnaturce>

    Obywatel Slawomir Tobis <u...@W...Moje.Nazwisko.pl> naskrobał:

> [...]
    > serwerów w .pl pingi są z reguły w przedziale 30-60 ms (raczej mniej niż
    > więcej) - jeśli akurat ten aspekt ciebie interesuje.

    dziekuje bardzo. instalacja zamówiona na 28 wrzesnia.