  • 1. Data: 2019-11-17 01:48:47
    Temat: elektronika
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    ze mną pracuje, Chinka, rączęta jak łapy labradora. Jak słodko niesie
    zasilacz ;)

    Udźwig ma może z 5kg. Najpierw przynosi laptopa i pcb, potem zasilacz i
    oscyloskop.

    Czy warto zainwestować w okulary dwustrefowe żeby dobrze widzieć pcb i
    jednocześnie móc obcinać laski z biura?

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 2. Data: 2019-11-17 09:04:55
    Temat: Re: elektronika
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2019-11-17 01:48, PiteR wrote:
> [...]
    > oscyloskop.
    >
    > Czy warto zainwestować w okulary dwustrefowe żeby dobrze widzieć pcb i

    IMO warto, coś trzeba mieć z życia ;-)

    Włodek

  • 3. Data: 2019-11-17 11:27:37
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Pamiętam laborkę na wydziale fizyki, gdzie na różne "fizyki" przychodziła cała
    polibuda, i raz była taka jedna, że na mierniku trudno się było skupić ;) Echh,
    młodość, wiosna (tyle że z małej litery ;)

  • 4. Data: 2019-11-17 11:31:14
    Od: jaNus <p...@b...pl>

    W dniu 17.11.2019 o 09:04, Włodzimierz Wojtiuk pisze:
> [...]
    Labrador łapy ma raczej spore, to skąd tak mały udźwig??
    Pewnikiem jakaś gra półsłówek, acz nie czaję...

    > IMO warto, coś trzeba mieć z życia ;-)
    >

    > Włodek

    ? a nie korci Cię by wykorzystać też i inne ? zmysły? :)

    Okulary dwustrefowe są i tak wielce przydatne *poza tym*, natomiast nie
    łapię, po co ludziska szarpią się na "progresywne", duuużo droższe.
    A przecież i tak wykorzystuje się zazwyczaj albo samą "górę" (do dali),
    albo, w danym momencie, używa się sam "dół" (do /bliży/). Ktoś ma i
    takie, i siakie? I może po-zachwalać te progresywne, że coś-tam nie
    doceniam ich?

    --
    Matematyka to księżniczka: jest taka... piękna!
    Fizyka to prawdziwa potęga.

  • 5. Data: 2019-11-17 12:11:24
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Takie kup
    https://joemonster.org/filmy/56143

  • 6. Data: 2019-11-17 12:27:24
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    PiteR wrote:

    > Czy warto zainwestować w okulary dwustrefowe żeby dobrze widzieć pcb i >
    jednocześnie móc obcinać laski z biura?
    Nie rwij dupy z własnej grupy. Z cholernie wielu powodów. Pamiętaj,
    ostrzegałem.

    Pozdrawiam, Piotr

  • 7. Data: 2019-11-17 13:09:26
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    jaNus pisze tak:

    > Labrador łapy ma raczej spore, to skąd tak mały udźwig??
    > Pewnikiem jakaś gra półsłówek, acz nie czaję...

    dobre :D

    > ? a nie korci Cię by wykorzystać też i inne ? zmysły? :)

    korci :)

> [...]
    > (do /bliży/). Ktoś ma i takie, i siakie? I może po-zachwalać te
    > progresywne, że coś-tam nie doceniam ich?

    Wczoraj zakręcony coś robiłem przy pcb a szedł Sam On. Zamiast monin
    powiedziałem haj. Dobrze, że nie haj mejt ;)

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 8. Data: 2019-11-17 13:32:16
    Od: jaNus <p...@b...pl>

    W dniu 17.11.2019 o 13:09, PiteR pisze:

    > korci:)

    Hej, PiteRze, jakie Ty masz ustawione kodowanie?
    Przestaw na Unicode, i zerknij ponownie w Tamtego posta, w Unicode widać
    więcej!

    > Wczoraj zakręcony coś robiłem przy pcb a szedł Sam On.

    Jaki znowu "Sam On"?? Prze-tęczowałeś się, za facetem tak ślepisz?

    > Zamiast *monin* powiedziałem *haj*. Dobrze, że nie *haj mejt*

    No i co, mam teraz szukać słownika, rosssmówek polsko-chińskich?
    Co znaczą te słowa (*wytłuszczone* przeze mnie)...

  • 9. Data: 2019-11-17 19:38:34
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu niedziela, 17 listopada 2019 11:31:25 UTC+1 użytkownik jaNus napisał:

    > Labrador łapy ma raczej spore, to skąd tak mały udźwig??
    > Pewnikiem jakaś gra półsłówek, acz nie czaję...

    Labrador, a nie tygrys przecież - jak na człowieka rozmiar nieduży.

    @PiteR: a pozostałe gabaryty jakie? I Chinka oryginalna (ew. tajwańska, ale nie
    "podróba" ;) czy jakaś inba manga? Podobno Azjatki mają w poprzek...

  • 10. Data: 2019-11-17 19:42:36
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu niedziela, 17 listopada 2019 13:32:39 UTC+1 użytkownik jaNus napisał:

    > No i co, mam teraz szukać słownika, rosssmówek polsko-chińskich?
    > Co znaczą te słowa (*wytłuszczone* przeze mnie)...

    Przecież to rozmówki polsko-funciackie, a nie polsko-yuanowe :P
    Nie wiem, czy PiteR w Lądku na spłatę kredytu zarabia (czy też już zarobił) czy w
    jakiejś mniejszej dziurze, ale w UK już dawno nie jest snieżnobiało - jak już u mnie
    w DC nie jest to co dopiero tam.
    A ja z szeryfem jestem "na Ty", więc już nie muszę "monin", może być "haj" ;>