  • 121. Data: 2010-10-23 19:28:01
    Temat: Re: enter w inpucie wysyla formularz
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Sat, 23 Oct 2010 15:26:40 +0200, Paweł Piskorz napisał(a):

    > Jesteś równie uważny jak Ghost:
    > <i9a3l5$1jg$1@news.dialog.net.pl>

    Tam nie ma tej informacji. Można jedynie przypuszczać, że kodu jest
    więcej. Co tym bardziej przemawia za skorzystaniem z czegoś normalnego.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 122. Data: 2010-10-24 10:41:56
    Od: Paweł Piskorz <n...@p...nie?>

    On 2010-10-23 21:28, Borys Pogoreło wrote:
    > Można jedynie przypuszczać, że kodu jest
    > więcej. Co tym bardziej przemawia za skorzystaniem z czegoś normalnego.

    Jedna rzecz mu nie działa, a Ty chcesz go gonić do przepisywania
    wszystkiego?

    --
    message[autor="PablO"]::after {
    content:"Pozdrawiam";

  • 123. Data: 2010-11-23 20:42:38
    Od: gienek <n...@e...com>

    > Ja przed g?ównym przyciskiem wstawiam niewidoczny, który przechwytuje
    > wci?niecie enter. Mo?e i ma to jakie? wady i mo?e jest ma?o eleganckie
    > ale jako? sie sprawdza.
    > Co? w tym stylu:
    > <input type="submit" value="blokada" onclick="return false;"
    > style="display: none">
    > <input type="submit">

    No dobra to jak mam
    <form onsubmit="sprawdz(this); return false;" name="form" id="form"
    method="post" action="save.php"> ale to nic nie daje...

    i w sprawdz najpierw mam klawiwsz eneter... jak wykryje to schowajliste...
    i co w tej funkcji schowaj liste dac zeby "weszla" na ten falszywy submit?

    else if (keyCode == 13){
    document.getElementById("pole").value = wartosc; schowajliste(nr)
    return false;}

    function schowajliste(nr){
    try { document.getElementById("lista").style.display = "none"; }
    catch(e){}}

  • 124. Data: 2010-11-24 12:13:54
    Od: "tomek" <s...@w...xxx.pl>

    Użytkownik "gienek" <n...@e...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > return false;}
    >
    > function schowajliste(nr){
    > try { document.getElementById("lista").style.display = "none"; }

    Totaj nic nie trzeba kombinować z javascriptem.

    Przed właściwym, widocznym polem typu submit
    jest ukryte, niewidoczne pole typu submit, które przechwytuje wciśnięcie
    klawisza enter
    a ponieważ na onclick jest "return false;" to formularz nie jest wysyłany.

    Aby wysłać formularz trzeba jawnie kliknąć myszką w widoczne pole submit.