  • 1. Data: 2011-10-15 19:21:58
    Temat: era- opłata za zerwanie umowy
    Od: Marek <m...@p...onet.pl>

    Dwuletnia umowa kończy mi się w grudniu. Jaką kare zapłacę jak zerwę ją na
    1-2 miesiecy przed końcem ? (abo to 90 zł, pytanie, czy taniej jest zerwać,
    czy płacić abonament)

  • 2. Data: 2011-10-15 19:34:04
    Temat: Re: era- opłata za zerwanie umowy
    Od: "Maciek." <m...@g...com>

    Użytkownik "Marek" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Dwuletnia umowa kończy mi się w grudniu. Jaką kare zapłacę jak zerwę ją na
    > 1-2 miesiecy przed końcem ? (abo to 90 zł, pytanie, czy taniej jest
    > zerwać, czy płacić abonament)

    A będziesz przenosił numer?
    Spróbuj dotrwać do końca, w grudniu będą świąteczne promocje, więc ten
    telefon, który chcesz kupić dziś w innej sieci, będzie sporo tańszy ;)

    --
    M.

  • 3. Data: 2011-10-15 19:44:59
    Od: Marek <m...@p...onet.pl>

    > A będziesz przenosił numer?
    > Spróbuj dotrwać do końca, w grudniu będą świąteczne promocje, więc ten
    > telefon, który chcesz kupić dziś w innej sieci, będzie sporo tańszy ;)

    Poluję na galaxy s2. W sierpniu były tańsze niż we wrześniu, a teraz w
    nowym cenniku bez zmian, a inne telefony podrożały. Też myślałem o
    grudniu, ale te ich ruchy cenowe zaskakują.

  • 4. Data: 2011-10-16 08:27:10
    Od: K <g...@z...gov.pl>

    W dniu 15-10-2011 21:21, Marek pisze:
    > Dwuletnia umowa kończy mi się w grudniu. Jaką kare zapłacę jak zerwę ją na
    > 1-2 miesiecy przed końcem ? (abo to 90 zł, pytanie, czy taniej jest zerwać,
    > czy płacić abonament)

    zadzwon do bok to ci powiedza.

  • 5. Data: 2011-10-16 13:56:31
    Od: Maciej Bebenek <m...@b...org>

    K <g...@z...gov.pl> wrote:

    > zadzwon do bok to ci powiedza.

    ALbo sprawdź w umowie i podziel opłatę za zerwanie przez 24 miesiące