  • 1. Data: 2011-10-16 14:05:05
    Temat: filmik na ekranie telefonu
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    witam

    Kolega ma zwykły telefon (ZTE) z javą. Ekran ponad 2 cale 220x176
    punktów - wiec wymiarami zdajesię podchodzi pod liczne stado nokii. JAk
    można sie spodziewać jego playerek odtwarza tylko .3gp co raczej ma
    marną jakość. Wiem z doświadczenia ze wiele telefonów "łyka" jakiś tam
    inny format - ale w takim niepopularnym modelu jak zte f102 nie wiadomo
    czy i jaki. Czy macie pomysł jak na jego ekraniku wyświetlić filmik?
    Czy może są jakieś odtwarzacze lepszych formatów na jave? Wystarczy
    nawet 15fps, byle by było widać trochę treści, bo przy 3gp to trzeba
    mocno używać wyobraźni.

    ToMasz

  • 2. Data: 2011-10-16 14:57:51
    Temat: Re: filmik na ekranie telefonu
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu N 16 10 2011 16:05, ToMasz pisze:

    > Kolega ma zwykły telefon (ZTE) z javą. Ekran ponad 2 cale 220x176
    > punktów - wiec wymiarami zdajesię podchodzi pod liczne stado nokii.

    Masz rację, zdaje ci się.

    --
    ALEX generał lejtnant Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła flotę
    rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

  • 3. Data: 2011-10-18 20:15:54
    Od: venioo <p...@o...eu>

    Przy tej rozdzielczosci to 3gp jest szczytem mozliwosci, nawet jakby
    odtworzyl h264 to bys nie zauwazyl skoku jakosciowego.

    --
    venioo
    GG:198909