  • 1. Data: 2009-08-17 19:45:18
    Temat: era tak-tak przeterminowana karta - pytanie
    Od: "Kri$P" <p...@w...pl>

    Witam, znalazłem kartę tak-taka, którą chciałbym reaktywować. Ważność karty
    skończyła się 23 grudnia 2008 (odbieranie). Chciałbym reaktywować ten numer
    i tu mam pytanie. Czy po doładowaniu karty (domyślam się że minimum 25 zł)
    będę mógł korzystać z numeru, czy już nie? Po włożeniu do telefonu karta
    odpowiada na krótkie kody *xxx# więc jak myślę w systemie jeszcze
    funkcjonuje. Czy ktoś ma doświadczenie w tej materii?

    Pozdrawiam
    Kri$P

  • 2. Data: 2009-08-17 19:50:47
    Temat: Re: era tak-tak przeterminowana karta - pytanie
    Od: Piotrek <b...@o...pl>

    Miałem przeterminowaną kartę Tak Taka o kilka miesięcy, doładowałem i...
    działa. Było to na przełomie 2005/2006 r., a karty używam do dzisiaj. Tak
    samo odpowiadała na kody, logowała się, wiec pomyślałem, że co mi tam, tym
    bardziej że bardzo fajny numer miała i poszło.

  • 3. Data: 2009-08-17 20:55:30
    Od: Piotr M <x...@x...pl>

    Piotrek pisze:

    > samo odpowiadała na kody, logowała się, wiec pomyślałem, że co mi tam, tym
    > bardziej że bardzo fajny numer miała i poszło.

    A ja miałem kartę co już na nic nie odpowiadała,nie mówiąc już o
    logowaniu się. Poszedłem do Saloon-u i dowiedziałem się że karta
    straciła ważność na wychodzące ponad pół roku temu (czyli totalny trup),
    ale konsultant stwierdził że mają tak wspaniałomyślna politykę firmy pro
    klient ;) że mozna reaktywowac numery po wielomiesięcznym zgonie, trzeba
    doładować elektronicznie i trup ożyje. I tak się stało. I wziuu nr do
    Fresha :D

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?