  • 1. Data: 2009-08-17 22:02:37
    Temat: Czym zastąpić wysłużonego S55?
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    Mój zapasowy telefon, w którym mam drugą kartę SIM to obecnie Siemens
    S55. Wiadomo - stary ale jary :) - niestety zostało w nim tylko kilka
    klawiszy. Chciałbym zastąpić go czymś rozsądnym i tanim. Najważniejsza
    jest dla mnie porządna książka telefoniczna (co najmniej tyle szczegółow
    ile w S55) oraz możliwość kopiowania jej w obie strony z/na komputer
    (USB - ok, Bluetooth - niekoniecznie, ale może być). Ponadto chciałbym
    mieć możliwość ściągania SMS-ów (nie ich pisania, a jedynie
    zarchiwizacji wszystkie wiadomości, najlepiej pogrupowanych wg numerów).
    Przydałby się również prosty filtr połączeń, ale jego brak nie będzie
    dyskwalifikował. Ideałem byłby tryb głośnomówiący. W telefonie będę od
    czasu do czasu zmieniał karty SIM, więc pożądane jest, żeby nie wariował
    w momencie zmiany i nie tracił czasu po wyjęciu baterii na minutkę :)

    Co moglibyście polecić?

  • 2. Data: 2009-08-17 22:08:54
    Temat: Re: Czym zastąpić wysłużonego S55?
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "XYZ" <j...@m...bin> napisał w wiadomości
    > Mój zapasowy telefon, w którym mam drugą kartę SIM to obecnie Siemens S55.
    > Wiadomo - stary ale jary :) - niestety zostało w nim tylko kilka klawiszy.

    A moze po prostu maly lifting polegajacy na zakupie nowej
    klawiatury/obudowy?

    Pozdrawiam
    SDD