  • 1. Data: 2010-10-13 23:33:42
    Temat: euro4 jakie auta?
    Od: "uciu" <g...@i...pl>

    Witam,

    szukam jakiegoś auta wielkości lancera sportback-a /wielkosc bagaznika bez
    przesuwania siedzien/

    początkowo miało to być auta 1-2 letnie ale teraz jak zobaczyłem jakie
    promocje dają na lancera 2.0 to moze skusilbym sie na nowego...dochodzi
    gwaracjia i 'pewność' zakupu.

    Za jakim innym autem "w promocji z racji euro4" moge sie rozejrzeć?
    Pułap cenowy powiedzmy max 60k

    uciu

  • 2. Data: 2010-10-14 00:06:56
    Temat: Re: euro4 jakie auta?
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "uciu" <g...@i...pl> napisał w wiadomości
    > promocje dają na lancera 2.0 to moze skusilbym sie na nowego...dochodzi
    > gwaracjia i 'pewność' zakupu.

    Ale jesteś pewien, że chcesz diesla? Akurat ten lancerowy nie jest zbyt
    udany - podobno, bo ja mam benzynę - to konstrukcja volkswagenowska, niezbyt
    nowoczesna i awaryjna. Od nowego roku ma być diesel mitsu, ale tu już bez
    promocji. Rozważ benzynę!

    --
    Yogi(n)
    http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasi

  • 3. Data: 2010-10-14 19:32:54
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Wed, 13 Oct 2010 23:33:42 +0200, uciu napisał(a):

    > Za jakim innym autem "w promocji z racji euro4" moge sie rozejrzeć?
    > Pułap cenowy powiedzmy max 60k

    A rozglądaj się za czym chcesz bo euro4 będziesz mógl rejestrować do końca
    2011 :)

    Więc nie licz, że diler bedzie na kolanach Cię błagał.

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]