  • 1. Data: 2010-10-12 01:06:26
    Temat: Jestem wielki pirat
    Od: Tata <k...@k...net.pl>

    "Wiocha" dosłownie 6 rozrzuconych chałup, wyjścia na podwórze a nie na
    drogę, droga prosta i długa, żywej du(p)(sz)y, poboczem przejdzie ktoś
    raz na godzinę, albo i nie. Zielony chorążak łapie (mnie? - powiedział,
    że to ja) laserem na 95 km/godz, 400 zł/8 punktów. Samochód schowany na
    podwórku, chorążak filuje zza krzaków. Chciałbym na forum podziękować
    chorążakowi, że tak troszczy się o bezpieczeństwo moje oraz
    nieistniejących pieszych i pogratulować idealnego maskowania. Armię mamy
    doskonale przygotowaną do chowania się w krzakach. Moim ideałem jest
    Locomotive Act. Proponuję też ucinanie piłką do metalu połowy cylindrów
    i wszyscy będą jeździli wolniej. Już teraz widzę wiele znaków
    ograniczających prędkość do 30 km/godz. Dwójeczką Panowie, dwójeczką.

    Bez poważania dla chorążaka
    MJ

  • 2. Data: 2010-10-12 01:53:18
    Temat: Re: Jestem wielki pirat
    Od: Tata <k...@k...net.pl>

    > Niebieski polucjant był w pobliżu?
    > Bo zielone chorążaki od wystawiania mandatów za prędkość to nie są.

    Straż Gminna, ale ten był OK.

  • 3. Data: 2010-10-12 01:58:22
    Od: Tata <k...@k...net.pl>

    > To czemu nie pójdziesz na jakieś forum, tylko tutaj wywnętrzasz swoje frustracje?

    Grupa jest OK. Żeby Porozmawiać z normalnymi Grupowiczami o bzdurach
    (moim zdaniem) w przepisach i o złośliwym wręcz wykorzystywaniu tych bzdur.

  • 4. Data: 2010-10-12 02:26:40
    Od: Tata <k...@k...net.pl>

    > "Armię mamy doskonale przygotowaną do chowania się w krzakach." To o kim do diaska
    piszesz?

    O przyklejonym do lasera zielonym, jako podręczny Straży Gminnej.

  • 5. Data: 2010-10-12 04:23:33
    Od: Tata <k...@k...net.pl>

    > Żandarmeria może zatrzymywać cywilów (bez obecności misiaka)?

    Zielonka był ordynansem Strażnika Miejskiego lub Strażnika Gminnego, z
    nerwów już nie pamiętam jaki to strażnik.

  • 6. Data: 2010-10-13 14:26:22
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 7. Data: 2010-10-13 14:31:53
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

  • 8. Data: 2010-10-13 14:52:58
    Od: spammtrapp <g...@w...pl>

  • 9. Data: 2010-10-13 15:16:56
    Od: spammtrapp <g...@w...pl>

  • 10. Data: 2010-10-13 15:36:14
    Od: Rychu <r...@a...pl>

    W dniu 2010-10-12 01:53, Tata pisze:
    > Straż Gminna, ale ten był OK.

    To już straż gminna może łapać za przekroczenie prędkości?!

    Rychu
    W-wa | Panda VAN'05
    oznakowana KR637** :)