  • 1. Data: 2012-05-22 12:40:00
    Temat: fajne efekty 2d na pixelach lub sprite'ach
    Od: " " <f...@g...pl>

    (ciagle czuje sie beznadziejnie rozwalony (i bola mnie
    wszystkie chrząsti w kosciach) chwila rozumu chyba do tego
    ze mnie znowu zeszła) poniekad w zwiazku z tym zatsanawiam
    sie czy nie dobrze by bylo potrenowac cos przeyjemnego ->

    juz jakis czas temu pytalem ale nic nie znalazlem
    nic w necie chodzi o potrenowanie robienia jakichs
    fajnych efektow 2d na pixelach (lub na spriteach ale
    raczej w oldskulowym wydaniu a nie ogl) - powinno byc
    tego duzo ale nic nie moge znalezc

    ?