  • Data: 2011-12-17 21:05:58
    Temat: fiat - gdzie wysyłkowo oryginalne części
    Od: "Grzechu" <s...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    Przed parę godzin temu ułamała mi się klamka wew. kierowcy w Cromie (wiem,
    trzeba było nie kupować auta na f.. itd.)
    Niestety nie widze takiej klamki na alledrogo i w sklepach internetowych.
    Do najbliższego ASO mam 50km (godziny pracy aso też mi nie pasują), więc
    chciałbym kupić wysyłkowo. Orientujecie się, czy jest możliwość zamówienia
    wysyłkowo bezpośrednio w centralnym magazynie fiata (chyba) w Bielsku, czy
    tylko przez ASO? Jeśli przez ASO to które możecie polecić - województwo bez
    znaczenia, istotne aby było tanio i szybko.