  • 1. Data: 2011-12-17 21:05:58
    Temat: fiat - gdzie wysyłkowo oryginalne części
    Od: "Grzechu" <s...@m...com>

    Przed parę godzin temu ułamała mi się klamka wew. kierowcy w Cromie (wiem,
    trzeba było nie kupować auta na f.. itd.)
    Niestety nie widze takiej klamki na alledrogo i w sklepach internetowych.
    Do najbliższego ASO mam 50km (godziny pracy aso też mi nie pasują), więc
    chciałbym kupić wysyłkowo. Orientujecie się, czy jest możliwość zamówienia
    wysyłkowo bezpośrednio w centralnym magazynie fiata (chyba) w Bielsku, czy
    tylko przez ASO? Jeśli przez ASO to które możecie polecić - województwo bez
    znaczenia, istotne aby było tanio i szybko.

  • 2. Data: 2011-12-17 21:16:56
    Temat: Re: fiat - gdzie wysy?kowo oryginalne cz??ci
    Od: Jacek <n...@g...com>

    Odpuść sobie.
    Coś takiego, jak oryginalne części nie istnieje.
    Ostatnio ćwiczyłem w ASO w Tychach końcówki drążków kierowniczych i
    wahacz (miałem propozycję 3 różnych marek, ale żadna nie była na F - w
    ASO przypominam). Porównanie cen wykazuje, że za tzw. oryginał zapłacisz
    3 x więcej, niż za to samo gdzie indziej.
    Jacek

  • 3. Data: 2011-12-17 21:20:52
    Temat: Re: fiat - gdzie wysyłkowo oryginalne części
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Grzechu" <s...@m...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > tylko przez ASO? Jeśli przez ASO to które możecie polecić - województwo
    > bez znaczenia, istotne aby było tanio i szybko.

    a po kiego grzyba chcesz z centralnego magazynu zamawiać?
    Jak znam zycie i polityke ASO to nie bedzie takiej możliwości, a przeciętne
    ASO wyśle Ci towar. Po co kombinować. Napisz maila do dowolnego ASO i tyle.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

    Używane, czyste, sprawne i dobre plastikowe kosze na śmieci - 120L - 40zł

  • 4. Data: 2011-12-17 21:32:09
    Od: Sylwester Łazar <i...@a...pl>

    FIAT AUTO POLAND - Salon, dealer, części - Alfa Romeo - Bielsko - Biała
    Miasto: Bielsko - Biała
    Opis: Salon, dealer Alfa Romeo w Bielsko - Białej
    Adres firmy/telefon (opcjonalnie): ul. Katowicka 24
    43-300 Bielsko-Biała
    Telefon: (033) 813 44 17, (033) 813 44 29
    Faks: (033) 813 44 72, (033) 813 44 79

  • 5. Data: 2011-12-17 21:39:21
    Od: "glang" <g...@o...pl>

> [...]
    > tylko przez ASO? Jeśli przez ASO to które możecie polecić - województwo
    > bez znaczenia, istotne aby było tanio i szybko.

    ja zamawiam cześci w ASO w Zamosciu ale na allegro jest sklep zcześciami do
    Fiata z Bielska
    najciekawsze jest to że często te cześci są o wiele tańsze niż na szrotach.
    ostatnio chciałem kupic wózek drzwi bocznych do Ducato i na szrocie używany
    200 a nowy 500 :)
    w ASO 150 :))
    pzdr
    GL

  • 6. Data: 2011-12-17 21:54:03
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-12-17 20:05:58 +0000, "Grzechu" <s...@m...com> said:

    > województwo bez
    > znaczenia

    Czyli im dalej, tym lepiej???

    > , istotne aby było tanio i szybko.

    Najpierw zajmijmy się szybko w kontekście dowolnego województwa.
    Im dalsze, tym wolniej będzie...

    A teraz całością: każdą rzecz (czy czynność) można zrobić dobrze szybki
    i tanio.
    Ale na raz można połączyć tylko dwa elementy...
    ;>>>

    Zadzwon do tego ASO odległego o 50 km i zamów tę część...

    --
    Bydlę

  • 7. Data: 2011-12-18 13:06:15
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "Jacek" <n...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > (miałem propozycję 3 różnych marek, ale żadna nie była na F - w ASO
    > przypominam). Porównanie cen wykazuje, że za tzw. oryginał zapłacisz 3 x

    Ale on nie chce końcówkę drążka tylko klamkę.
    Ja szukając takich rzeczy do Alfy właśnie najpierw do ASO jechałem bo cenę
    miały normalną a czasami nawet taniej (tylne amortyzatory oryginalne w
    połowie ceny najtańszego badziewia jaki znalazłem, dysze spryskiwaczy czy
    trójnik z zaworem zwrotnym w złotówkach liczone, że nawet zabawy z igłą do
    odtykania nie opłacało się zaczynać, rura IC-dolot za 100-pare zł, na
    szrotach zapomnij albo bajońskie ceny, czujnik ciśnienia klimatyzacji
    używany droższy niż oryginał więc będąc 3 dni na wschodnim końcu polski w
    Warszawce zamówiłem w końcu w ASO bo niedaleko hotelu i nawet przed powrotem
    do domu przyszedł)

    --
    Irokez