  • 1. Data: 2014-04-05 23:19:47
    Temat: fiat panda 2004 olympic - wiring diagrams
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Czy ma ktoś dostęp do schematów okablowania tego fiautka?
    Chodzi mi o dokładnie rozrysowane wiązki kabli z kolorami
    przewodów i numerami pinów w złączkach. Macie takie coś?

  • 2. Data: 2014-04-06 04:40:41
    Temat: Re: fiat panda 2004 olympic - wiring diagrams
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Czy ma ktoś dostęp do schematów okablowania tego fiautka?
    > Chodzi mi o dokładnie rozrysowane wiązki kabli z kolorami
    > przewodów i numerami pinów w złączkach. Macie takie coś?

    Na tym forum jest serwisówka w postaci programu pod Windows:
    http://www.fiatforum.com/downloads.php?do=cat&id=14
    Program nazywa się eLEARN i w 3 częściach jest pocięty rar'em.

    Niestety jest bardzo słabo "zjadliwa" i nie ma rysunków schematów.
    Są tylko opisane skrótowo połączenia pomiędzy kostkami, ale
    ciężko się z tego wykapować co gdzie i jak jeśli się jest wzrokowcem.

    Ale zawsze więcej niż nic... :-)

  • 3. Data: 2014-04-07 10:52:27
    Od: gizmo <g...@a...pl>

    W dniu 2014-04-05 23:19, Pszemol pisze:
    > Czy ma ktoś dostęp do schematów okablowania tego fiautka?
    > Chodzi mi o dokładnie rozrysowane wiązki kabli z kolorami
    > przewodów i numerami pinów w złączkach. Macie takie coś?

    A tutaj sprawdzałeś:

    http://eper.fiatforum.com/eper/navi?COUNTRY=023&SBMK
    =F&DRIVE=D&MAKE=F&COMM_MODEL=GIN&ALL_FIG=0&LANGUAGE=
    6&NEW_HTTP=TRUE&PREVIOUS_KEY=PART&ALL_LIST_PART=0&SB
    _CODE=-1&KEY=VERSION&PRINT_MODE=0&EPER_CAT=SP&DV=1&W
    INDOW_ID=1&GUI_LANG=6

    ?
    g.

  • 4. Data: 2014-04-08 00:19:33
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "gizmo" <g...@a...pl> wrote in message news:lhtp17$36s$1@news.mm.pl...

> [...]
    6&NEW_HTTP=TRUE&PREVIOUS_KEY=PART&ALL_LIST_PART=0&SB
    _CODE=-1&KEY=VERSION&PRINT_MODE=0&EPER_CAT=SP&DV=1&W

    O, fajne... ale schematów nie widzę.