  • 1. Data: 2013-09-19 18:39:34
    Temat: firr wracaj!
    Od: "inny punkt siedzenia..." <...@...s>

    bo już głowa boli od tych EU-dżołków na tej grupie...

  • 2. Data: 2013-09-20 09:36:30
    Temat: Re: firr wracaj!
    Od: firr <p...@g...com>

    W dniu czwartek, 19 września 2013 18:39:34 UTC+2 użytkownik inny punkt siedzenia...
    napisał:
    > bo już głowa boli od tych EU-dżołków na tej grupie...

    jakos nie mam checi, nie zagladam tu nawet , dwie
    tutejsze grupy maja pewne zalety (w pewnym sensie
    latwo mi sie skupic by tu cos napisac) ale z drugiej
    strony sytuacja w niezawracaniu sobie glowy tutejszym głabieniem jest bardzo fajna
    (jak
    pisalem czytanie tutejszej durnoty ja juz od
    pewnego momentu zaczalem traktowac jako cos bardzo
    złego -- tak ze narazie sie nie zapowiada (no ale okaze sie jeszcze, moze cos pozniej
    napisze (ale jakbym cos napisał to nie bedzie to nic specjalnie nowego moje zwykle
    typowe rozwazania teoretyczne, zdanie nt jakichs tematów itp czy jakies pytanie
    techniczne, ktore raczej i tak nie doczekaloby sie tu zapewne sensownej odpowiedzi )

  • 3. Data: 2013-09-20 10:00:38
    Od: firr <p...@g...com>

    (pozatym nie bez znaczenia jest fakt ze sie mega
    zle czuje (nie bez znaczenia dla faktu czy mialbym tu dalej od czasu do czasu cos
    pisac czy nie;) juz mi sie zdawało ze po 5 ciu latach meki bole od postboreliozy mi
    wiosną w sporym stopniu mineły tymczasem teraz w sierpniu ikazało sie ze bynajmniej
    nie (masakra) I o ile zwykle przez ostatnie pare lat
    czulem sie na mw 30 lat to teraz znienacka czuje sie na 40 i malo jakiejs sensownej
    roboty zrobione (czy widze jakies pozytywy ? powiedzmy ze ostatnie plyty soundgarden
    i aic nie są złe)