  • Data: 2009-01-05 14:44:59
    Temat: forum kierowców czyli kopia ścigacza
    Od: "Jasio" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czołem.

    http://www.forumkierowcow.pl/forum-motocyklistow/

    "Forum motocyklowe, czyli motory, motocykle, skutery, ścigacze. Aktualności
    związane z rynkiem motocyklowym. Zloty, dyskusje, porady, imprezy, mechanika
    motocyklowa. Forum dla wszystkich fanów jednośladów."

    Dla nieklikatych - bramka do czytania czy też do pisania. Ani słowa o tym,
    że jest ono podpięte pod pl.rec.motocykle nie znalazłem.
    Ergo - ledwo założone a już grube tysiące postów i setki aktywnych
    uczestników.
    Ja wiem, spryt, marketing i tak dalej. Ale jakoś szkoda i a głupio trochę.
    Nawet nie ma co protestować, bo przecież monopolu na newsy nie ma nikt.

    --
    Jasio
    vfr vx etz